לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דינה שטיינהרט

דינה שטיינהרט

דינה שטיינהרט

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 25583

אודות דינה שטיינהרט בקצרה:

מטפלת בילדים ומבוגרים. בעלת ניסיון רב בגיל הרך. עוסקת בהדרכות הורים וטיפול דיאדי. מאמינה במפגש קשוב, מכיל ומאפשר, המביא לתהליכים משמעותיים, להתפחות וצמיחה בחיים אני עובדת סוציאלית קלינית, נשואה ואמא לשני ילדים. מזה...

פניה אל דינה שטיינהרט

אודות דינה שטיינהרט

מטפלת בילדים ומבוגרים. בעלת ניסיון רב בגיל הרך. עוסקת בהדרכות הורים וטיפול דיאדי. מאמינה במפגש קשוב, מכיל ומאפשר, המביא לתהליכים משמעותיים, להתפחות וצמיחה בחיים

אני עובדת סוציאלית קלינית, נשואה ואמא לשני ילדים.
מזה 10 שנים אני עוסקת בטיפול בהורים וילדים מגילאי לידה ועד 18 , כאשר במרבית שנות עבודתי עבדתי עם ילדים בסיכון. מטפלת גם במבוגרים סביב משברי חיים ודיכאון. 
כיום אני מנהלת מרכז לגיל הרך, עוסקת בטיפול דיאדי, הדרכת הורים, ליווי סביב סוגיות שעולות בהורות, קשיים של הילדים סביב נושאים התפתחותיים, משברי חיים וגירושין. 
מתמתחה בעבודה סביב שאלות הקשורות באמהות, הריון ולידה, קשר הורה-ילד. 

ההפיכה להורה הינה רגע בחיינו שפוגש כל אחד מאיתנו באופן שונה ומעורר רגשות מגוונים של שמחה, התרגשות, התמלאות, אך יכול גם לעורר חרדה, אי שקט, הצפה וגם חוסר הנאה מההורות. כל רגש הינו רגש לגיטימי, ומחקרים מראים שמאוד טבעי לחוש גם רגשות חיוביים ושליליים סביב ההורות והקשר עם הילד.
אני מזמינה אתכם למפגש קשוב ומקבל, המאפשר העלת סוגיות שונות אשר אתם חווים, ללוות אתכם בתהליך התפתחות הקשר שלכם עם ילדכם וקבלת כלים.

אני מטפלת בילדים באמצעות משחק, כלי אשר מאפשר ליצור קשר לא מילולי עם הילד, ללמוד על עולמו הפנימי ולקדם אותו על פי צרכיו הייחודיים. על טיפול בילד מלווה בהדרכת הורים, אני רואה את המשפחה כמכלול ונותנת מענה להורים ולילד יחד. 

אני מזמינה אתכם למפגש קשוב, מאפשר, פתוח ולא שיפוטי, אשר בו תוכלו להעלות את השאלות, הקשיים, הכאב הנפשי ודרכו תוכלו להתפתח, לצמוח ולהיבנות מתוך הקשר הטיפולי.

בעלת BA בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים
MA בעבודה סוציאלית במסלול קליני ילד ונוער מאוניברסיטת ת״א
בעלת הכשרה בפסיכותרפיה מבית הספר לרפואה באוניברסיטת ת״א
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דינה שטיינהרט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דינה שטיינהרט ובאחריותו/ה.