לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יעל לובנשטיין

יעל לובנשטיין

יעל לובנשטיין

פסיכולוגית מומחית (מ.ר 5440)

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-5449

אודות יעל לובנשטיין בקצרה:

שמי יעל לובנשטיין, פסיכולוגית מומחית. במהלך 25 שנים של עבודה קלינית טיפלתי במבוגרים המתמודדים עם קשת רחבה של בעיות הנובעות מאירועי חיים ועם קשיים הקשורים לבריאות נפשית ורגשית. כיום אני מאפשרת טיפול פרטני, טיפול...

פניה אל יעל לובנשטיין

אודות יעל לובנשטיין

שמי יעל לובנשטיין, פסיכולוגית מומחית. במהלך 25 שנים של עבודה קלינית טיפלתי במבוגרים המתמודדים עם קשת רחבה של בעיות הנובעות מאירועי חיים ועם קשיים הקשורים לבריאות נפשית ורגשית. כיום אני מאפשרת טיפול פרטני, טיפול זוגי והדרכת הורים.

השכלה אקדמית

תואר ראשון פסיכולוגיה אוניברסיטה העברית.

תואר שני פסיכולוגיה אוניברסיטת תל אביב

 

.משתתפת בקבוצת לימוד בלימודי פסיכותרפיה מתקדמים ,באוניברסיטת תל אביב. ביהס לרפואה על שם סקלאר. מסלול פורצי דרך. חלק מקהילה מתעדכנת וחושבת.

​ גישה טיפולית ​

בעבודתי אני משתמשת במגוון שיטות המתבססות על ידע תיאורטי נרחב, אשר צברתי במהלך שנות הכשרה רבות ומתחשבת בערכים, בתכונות, במטרות ובנסיבות החיים הייחודיות של האדם היושב מולי.

גישתי הטיפולית היא קלינית, בשילוב כלים דינאמיים בהתאם לאישיות המטופל ולמטרת הטיפול. חלק מהאנשים עמם אני עובדת פונים לטיפול כי הם חשים חרדה, כעס או דכאון. אחרים מבקשים סיוע בהתמודדות עם בעיות חיים כמו קושי ביצירת ובשמירת קשר זוגי, פתרון משבר בזוגיות, יצירת פרק ב' בזוגיות, קושי במציאת עבודה או בהסתגלות לעבודה חדשה. ישנם גם הורים שפונים לטיפול כדי ללמוד כיצד להתמודד עם ילדיהם במצבים לא פשוטים ודרך הטיפול לומדים על ילדותם ועל עצמם.

מתי לפנות לטיפול?

​ אנשים רבים מתלבטים פעמים רבות האם הקושי ממנו הם סובלים הוא פסיכולוגי-רגשי או לא, האם עליהם לפנות לטיפול פסיכולוגי והאם בכלל טיפול פסיכולוגי או כל טיפול רגשי אחר יוכל לעזור. אלו שאלות חשובות שלעיתים קרובות קשה למצוא להם תשובה ללא התייעצות עם איש מקצוע. ​ ישנן סיבות רבות היכולות לגרום למצוקה רגשית, כגון: קשיים רגשיים כמו חרדה או דיכאון, כעס בלתי נשלט, משברים בין אישיים כגון ריבים חוזרים עם אנשים קרובים, חברים או בני זוג, משבריי חיים ושינויים כגון פיטורין, אובדן של אדם יקר, נכות או מחלה והורים שאינם יודעים להתמודד עם המתבגרים. ולשם פתרון הם פונים למרחב הטיפולי. ​

המפגש הטיפולי ​ אני מאמינה ביצירת מרחב לחקירה פנימית, אחרי הכרות אני מנסה ליצור את אופי המרחב הטיפולי וסוד היחסים בחדר הטיפולים הנחוצים לו באופן ייחודי ומותאם אישית. יש מטופלים אשר זקוקים להקשבה ונוכחות של המטפל ברקע בעודם חוקרים, אחרים זקוקים לנוכחות משקפת ומהדהדת כדי לתקף מחשבותיהם. אופי המרחב תלוי מאוד בקשיים ואופי המטופל. היחסים הנרקמים בחדר הטיפולים הם "מעבדה" להבנת היחסים הבינאישיים של המטופל בחייו.

מה הטיפול המתאים לי? ​

אם שאלת מה הטיפול הפסיכולוגי מתאים לך, או אתה מבקש למקד את הקושי והמועקה בה אתה חש בחייך, אני מזמינה אותך לפגישה בה נוכל לבחון זאת יחד. ​ ניתן להשיג אותי בטלפון 052-267-9728 או להשאיר פרטים באתר ואשמח לחזור אליך.

​ ​איפה נפגשים?

הקליניקה ברמת אביב, בה מתקיים הטיפול הפסיכולוגי הינה פרטית, נעימה ושקטה, וממוקמת באזור מרכזי ונגיש לחניה, מתאימה לכל מי שמגיע מהמרכז: תל אביב, רמת השרון, הרצליה, רמת גן וגבעתיים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יעל לובנשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יעל לובנשטיין ובאחריותו/ה.