לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טימור שקד

טימור שקד

טימור שקד

זהות אומתה מאומת
מספר ת.ז: 00000-2263

בס"ד שקד טימור "שקד מרכז טיפולים" נוסד משנת 2010, במטרה להקנות כלים ומיומנויות תקשורתיות ושפתיות לילדים, תוך הדרכת ההורים ובניית תכנית מותאמת. מרכז שקד נוסד על ידי מקים המרכז, מר' טימור שקד, בוגר תואר... קראו אודותיי בהרחבה...


אודות טימור שקד

בס"ד

שקד טימור

"שקד מרכז טיפולים" נוסד משנת 2010, במטרה להקנות כלים ומיומנויות תקשורתיות ושפתיות לילדים, תוך הדרכת ההורים ובניית תכנית מותאמת. מרכז שקד נוסד על ידי מקים המרכז, מר' טימור שקד, בוגר תואר ראשון בחינוך ומוסמך בגישה נוירו-התפתחותית תפקודית ו-Verbal Motor Learning, המתמחה האבחון וטיפול הפרעות קשב וריכוז והתפתחות ההיגוי. המרכז מאגד בתוכו מכלול של שיטות טיפוליות יעילות אשר הוכיחו את עצמן במרוצת השנים ונמצאו יעילות . עם ממצאי האבחון מוגשת להורים ולצוות הטיפולי והחינוכי תכנית מותאמת אשר תספק כלים והתמודדות עם המגבלות הקיימות אשר אותרו. ניתן עוד להוסיף, כי כלל הגישות אשר בבסיסן נכתבות ההמלצות הוכרו על ידי ארגוני חינוך בכירים ועמותות לשיקום תקשורת בקרב ילדים.
במסגרת האבחון והטיפול נערכות תצפיות בסביבה המוכרת של הילד, במטרה לצמצם השפעות נרחבות על ממצאי האבחון.

https://g.page/r/CXfwwZK-vxF6EAE

יצירת קשר -

stipulim@gmail.com

054-3987690

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טימור שקד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טימור שקד ובאחריותו/ה.