לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת אלטר

ענת אלטר

ענת אלטר

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 36207

לכל המעוניין, שלום רב, שמי ענת איזברוך, ילידת 1984 מתל-אביב. יש לי תואר במדעי ההתנהגות, מהמכללה האקדמית תל-אביב יפו. כיום אני עובדת בתור מדריכה שיקומית בהוסטל לפגועי נפש, הוסטל התקווה. בהוסטל מתגוררים בערך 20 דיירים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענת אלטר

אודות ענת אלטר

לכל המעוניין,

שלום רב, שמי ענת איזברוך, ילידת 1984 מתל-אביב. יש לי תואר במדעי ההתנהגות, מהמכללה האקדמית תל-אביב יפו. כיום אני עובדת בתור מדריכה שיקומית בהוסטל לפגועי נפש, הוסטל התקווה. בהוסטל מתגוררים בערך 20 דיירים בגילאי 19 עד 30, כולם פגועי נפש. במסגרת התפקיד אנו מנסים להקנות למטופלים הן מיומנויות בסיסיות בניהול עצמי וניהול משק הבית, הן שילוב בשוק העבודה (כל אחד ברמתו) ואנו גם משמשות להם אוזן קשבת ונותנות טיפול אישי הכולל שיחות, ליווי מחוץ להוסטל ועוד.

בעתיד הקרוב אני מעוניינת להמשיך לתואר שני בתחום הטיפולי, ולכן בימים אלו אני מחפשת עבודה שתאפשר לי לצבור נסיון וידע בנושא, אך גם שתעזור לי בהחלטה לאיזה תחום מתוך שלל המקצועות הטיפוליים ארצה לעסוק בעתיד.

אני בחורה נמרצת עם לב רחב והמון רצון לעבוד. מעבר לכך, אני גם מאמינה כי קיימות בי היכולות והתכונות הנדרשות כדי לעסוק בתחום הטיפול. יש לי יכולת הקשבה והכלה אדירה, והכי חשוב אני אוהבת ורוצה לעסוק בתחום ולעזור לאנשים מסביבי.

תודה מראש,

ענת איזברוך.

(ליצירת קשר anat.eise@gmail.com/0544963159)

  

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת אלטר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת אלטר ובאחריותו/ה.