לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שלומי לוי

שלומי לוי

שלומי לוי

פסיכולוג מומחה ופסיכותרפיסט

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-99183

קליניקה לטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי אני פסיכולוג חינוכי מומחה (מ.ר 99183), פסיכותרפיסט ופסיכואנליטיקאי. חבר בהסתדרות הפסיכולוגים בישראל, וספק מוכר של משרד הביטחון (0011024904). מטפל במבוגרים, מתבגרים (16+). הטיפול משלב הבנות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שלומי לוי

אודות שלומי לוי

קליניקה לטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי

אני פסיכולוג חינוכי מומחה (מ.ר 99183), פסיכותרפיסט ופסיכואנליטיקאי. חבר בהסתדרות הפסיכולוגים בישראל, וספק מוכר של משרד הביטחון (0011024904). מטפל במבוגרים, מתבגרים (16+). הטיפול משלב הבנות מרכזיות מפסיכותרפיה פסיכואנליטית, חקירה מעמיקה של הנפש לצד טיפול הממוקד במחשבות, רגשות וחוויות אישיות. 

ההשכלה שלי כוללת לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני (M.A) בקרימינולוגיה ותואר שני (M.A) בפסיכולוגיה שקומית. השתתפתי בסמינרים קליניים ותאורטיים בכל תחומי הטיפול, והעמקתי את הידע וההבנה שלי בתיאוריות הפסיכואנליטיות.

הוכשרתי כפסיכולוג חינוכי מומחה, ומוסמך בפסיכותרפיה פסיכואנליטית לטיפול במבוגרים ועברתי הכשרה אישית באנליזה כדי לעסוק בפסיכואנליזה. 

צברתי למעלה מ- 15 שנות ניסיון בטיפול במגוון אוכלוסיות במגזר הציבורי והפרטי, וטיפול בקשת רחבה של מצוקות רגשיות כמו: דיכאון, חרדה, פוביות, אובססיות, פוסט טראומה, הפרעות אכילה ודימוי עצמי נמוך. בנוסף, משברי חיים כמו: אבל ואובדן, בעיות במיניות וזהות עצמית, פיטורין וגירושין. 

כמטפל אני מפנה את הקשב לכל עניין "קטן" ללא דעות קדומות, ביקורת או שיפוטיות (גיי-פרנדלי) בכדי לאתר את הצרכים והרצונות של המטופל ולכוון אותו להשיג שינוי בהתאם למטרות הטיפול.

מניסיוני המקצועי טיפול פסיכולוגי מסייע לרכוש תובנות חדשות, להיות מודעים יותר לצרכים והרצונות של עצמנו, ומכוון לקבלת החלטות בצורה נכונה יותר. נרגש כל פעם מחדש מיכולת הטיפול להפחית סבל וכאב ולהוביל לשינוי וצמיחה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שלומי לוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שלומי לוי ובאחריותו/ה.