לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יריב אוסטין

יריב אוסטין

יריב אוסטין

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 36885

אודות יריב אוסטין בקצרה:

שמי יריב אוסטין, אני פסיכותרפיסט המטפל בילדים ובוגרים בקליניקה פרטית במרכז וצפון תל אביב. עובד ב׳שדות׳- מרכזים להצמחת המשפחה (טיפול רגשי בילדים, הדרכת הורים והנחיית קבוצות למיומנויות חברתיות), וב׳חדרי שלווה׳-...

פניה אל יריב אוסטין

דובר עברית.

אודות יריב אוסטין

שמי יריב אוסטין, אני פסיכותרפיסט המטפל בילדים ובוגרים בקליניקה פרטית במרכז וצפון תל אביב. עובד ב׳שדות׳- מרכזים להצמחת המשפחה (טיפול רגשי בילדים, הדרכת הורים והנחיית קבוצות למיומנויות חברתיות), וב׳חדרי שלווה׳- מענה רגשי במצבי אלימות, טראומה וסיכון במסגרת ביה״ס. כמו כן, עובד ב ׳מרכז שיא׳ עם בוגרים עם קשיים רגשיים, אספרגר ולקויות למידה מורכבות. 
אני בוגר לימודי פסיכולוגיה ופסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית. במסגרת התמחותי טיפלתי בבוגרים בקליניקה ב׳מרכז הגאה׳, בפנימיית נוער ׳עיינות׳ בראשון לציון ובנוער בסיכון תחת עמותת על״ם. כמו כן, בצעירים נפגעי נפש בעמותת אנוש ובמבוגרים בקליניקה פרטית. 
במסגרת עבודתי בקליניקה אני מטפל, בין היתר, בחרדות, דכאון, תחושת ״תקיעות״, קשיים ביחסים בין-אישיים, חיפוש משמעות ועוד...
גישתי הטיפולית מתבססת על הפסיכותרפיה האקזיסטנציאליסטית שזוהי גישה לטיפול פסיכולוגי, המדגישה פחות את כוחו של העבר בעיצוב חיינו, אלא מתמקדת בדרך בה האדם מתקיים (אקזיסט) בעולם, ומכוונת אותו לאופן קיום אותנטי, בכך שעוזרת לו להתחבר לחופש הבחירה לעצב את חייו מתוך משמעות והגשמה.
הטיפול האקזיסטנציאליסטי מתנהל בדומה לטיפול פסיכולוגי רגיל, כשהיחודיות שלו היא בכך שמתמקד ב"כאן ועכשיו" תוך התבוננות בקשר הטיפולי ובמה שעולה מתוכו כמשקף את חווית עולמו של המטופל. המטרה היא לא רק למצוא תובנות לגבי המטופל אלא לייצר קשר אותנטי וספונטני, בין המטפל למטופל, כקשר מרפא.

מוזמנים לבקר באתר שלי

www.yariv-austin.co.il

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יריב אוסטין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יריב אוסטין ובאחריותו/ה.