לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שם צרויה

שם צרויה

שם צרויה

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 28397

שמי שם צרויה, עובד סוציאלי קליני.   אני מטפל במבוגרים, בני נוער וילדים במצבי מצוקה ו/או משברי חיים המתמודדים עם סוגיות הקשורות בזהות מינית, קשיים בויסות רגשי, פוסט טראומה, מצוקות נפשיות, דיכאון, חרדה, שליטה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שם צרויה

אודות שם צרויה

שמי שם צרויה, עובד סוציאלי קליני.

 

אני מטפל במבוגרים, בני נוער וילדים במצבי מצוקה ו/או משברי חיים המתמודדים עם סוגיות הקשורות בזהות מינית, קשיים בויסות רגשי, פוסט טראומה, מצוקות נפשיות, דיכאון, חרדה, שליטה בכעסים, אלימות והפרעות אכילה. 

אני מטפל בגישה פסיכודינאמית ומאמין שהטיפול הנפשי מאפשר מרחב בטוח להתבוננות, חשיבה ועיבוד של אירועים, רגשות וקשיים תפקודיים, באופן שסולל את הדרך לצמיחה, התפתחות ושביעות הרצון הכללית מהחיים של המטופל.ת.

בעל ניסיון מקצועי כמטפל ומדריך במגוון רחב של מסגרות בניהן, קליניקה פרטית, אוניברסיטאות תל אביב ובן גוריון, המרכז להפרעות אכילה בביה"ח תל השומר, המרכז לבריאות הנפש "לב השרון", מערך בריאות הנפש בצבא, יחדיה לטיפול בבני נוער של ערייית תל אביב  ומרכז ב"בית נועם" לשליטה בכעסים. 

בוגר תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת ת"א ותואר שני בעבודה סוציאלית קלינית מאוניברסיטת בר אילן והכשרות מקצועיות, עמית בה.ל.פ.ב.א

מקבל בקליניקה בכפר סבא ובתל אביב.

ליצירת קשר, התלבטות, התייעצות ופנייה לטיפול,

שם צרויה 0544745705

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שם צרויה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שם צרויה ובאחריותו/ה.