לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איתמר פסקל

איתמר פסקל

איתמר פסקל

טיפול פסיכולוגי בפרדס חנה כרכור, טיפול זוגי בפרדס חנה כרכור

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-7876

אודות איתמר פסקל בקצרה:

הי, אני איתמר, ואני עוזר לאנשים להתחבר באופן יותר מלא וכנה עם עצמם ועם בן או בת הזוג. אני מנסה לעזור לאנשים ולזוגות להתמודד עם כל מה שהחיים האלו מביאים לפתחנו: אתגרים, קשיים ומשברים. אני משלב פסיכותרפיה יחד עם עולם...

פניה אל איתמר פסקל

אודות איתמר פסקל

הי, אני איתמר, ואני עוזר לאנשים להתחבר באופן יותר מלא וכנה עם עצמם ועם בן או בת הזוג. אני מנסה לעזור לאנשים ולזוגות להתמודד עם כל מה שהחיים האלו מביאים לפתחנו: אתגרים, קשיים ומשברים. אני משלב פסיכותרפיה יחד עם עולם גוף נפש ומיינדפולנס (מודעות קשובה).

במקצועי אני פסיכולוג קליני, מדריך ומטפל זוגי. אני מטפל כבר מעל 20 שנה ומאוד אוהב את המרחב הטיפולי ומזמין אתכם להגיע לפגישה ראשונה לברר אם מתאים לכם להתחיל יחד תהליך. אני עוסק בתהליכי צמיחה, התפתחות, הגברת ביטחון עצמי ודימוי עצמי, קשיים ביצירת קשר זוגי והתמודדות בתוך הזוגיות עם משברים שונים כגון בגידה, משברי אמון, נושאים מיניים למיניהם, יציאה מהארון, פתיחה של זוגיות וזוגיות א-מונוגמית על כל סוגיה וגווניה, דיכאון, חרדות, טראומות והתמודדות עם פגיעות מיניות למיניהן.

הקליניקה שלי ממוקמת בפרדס חנה כרכור, (רחוב הדקלים 125 פרדס חנה, סמוך לקפה גבריאלה ורות)
ובתל אביב (ברח' פרופ' שור 16 ת"א)

קישור לקרוא קצת עלי

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איתמר פסקל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איתמר פסקל ובאחריותו/ה.