לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שפרה ביטרמן

שפרה ביטרמן

שפרה ביטרמן

עובדת סוציאלית פסיכותרפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 15954

עובדת סוציאלית פסיכותרפיסטית בעלת תואר BA , בוגרת תוכנית ללימודי פםיכותרפיה במכללת צפת, בוגרת התכנית לטיפול זוגי ומשפחתי של אוניברסיטה בר אילן. בוגרת לימודי הנחיית קבוצות של אוניברסיטת חיפה. בעלת וותק של שנים... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0556631355 בימים:
ראשון, בין 19:00 ל 21:00
שני, בין 20:00 ל 22:00

פניה אל שפרה ביטרמן

אודות שפרה ביטרמן

עובדת סוציאלית פסיכותרפיסטית בעלת תואר BA , בוגרת תוכנית ללימודי פםיכותרפיה במכללת צפת, בוגרת התכנית לטיפול זוגי ומשפחתי של אוניברסיטה בר אילן. בוגרת לימודי הנחיית קבוצות של אוניברסיטת חיפה.

בעלת וותק של שנים רבות בטיפול באנשים עם מגוון בעיות.                                                                                                                                             את תחילת דרכי המקצועית עשיתי כמטפלת בקהילה טיפולית למכורים לסמים ואלכוהול, בהמשך  ככקצינת מבחן למבוגרים, ריכזתי את תחום ההתמכרויות במחוז הצפון. טיפלתי באוכלוסיה הנמצאת במצבי מעבר קיצוניים בחיים. עסקתי בגיוס אוכלוסיה בעלת דפוסי הרס ופגיעה הן בעצמם והן בחברה, לתהליך של טיפול ושינוי . בהמשך כמתמחה בפסיכותרפיה במחלקה הפסיכיאטרית באישפוז יום בבית החולים זיו בצפת טיפלתי באנשים מגוונים עם בעיות מגוונות בגישה הפסיכו דינמית.

לאחר שנים רבות של עבודה כמטפלת פרטנית וקבוצתית, במסגרות שונות ומפגש עם מטופלים שונים ומגוונים ,בתחומים שונים של בעיות בתחום האישי הבין אישי והזוגי,  למדתי שכל אדם נושא בתוכו עולם ומלואו ואין טיפול אחד דומה למשנהו. בעיניי התהליך הטיפולי דומה ליציאה למסע אלא שהפעם המסע הוא פנימי ואינו חיצוני. מסע זה מתחיל בתהליך של יצירת קשר ומרחב של אמון ובטחון. יצירה זו משותפת למטפל ולמטופל. אמונתי היא שכאשר נוצר המרחב הבטוח, נפתחת ההזדמנות להתהליך של ריפוי, שינוי.וצמיחה אישית. ממקום זה אני מזמינה אותך /אותכם לייצור קשר להתייעצות טלפונית חינם ולקביעת מפגש אישי.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שפרה ביטרמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שפרה ביטרמן ובאחריותו/ה.