לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה בר-און וינוקור

מאיה בר-און וינוקור

מאיה בר-און וינוקור

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131641

נעים מאוד, שמי מאיה בר-און וינוקור, אני פסיכולוגית בהתמחות קלינית. אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים בקליניקה פרטית בתל-אביב על גבול גבעתיים.  האוריינטציה הטיפולית שלי היא פסיכודינאמית בשילוב גישות נוספות לפי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מאיה בר-און וינוקור

אודות מאיה בר-און וינוקור

נעים מאוד, שמי מאיה בר-און וינוקור, אני פסיכולוגית בהתמחות קלינית. אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים בקליניקה פרטית בתל-אביב על גבול גבעתיים. 
האוריינטציה הטיפולית שלי היא פסיכודינאמית בשילוב גישות נוספות לפי הצורך. אני מאמינה ביכולת של הקשר הטיפולי לאפשר ריפוי והתפתחות נפשית ורגשית.

בתחילת דרכי התמחיתי בשירותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת חיפהבמסגרת עבודתי טיפלתי בסטודנטים בגילאים שונים המתמודדים עם קשיים מגווניםחרדות, קשיים ביחסים הבינאישיים, קשיים בזוגיות, סוגיות הקשורות בזהות והתמודדות עם משברי חיים.
כיום אני עובדת במכון "מסילות" באשדוד המספק שירותי בריאות נפש לילדים והורים.  במסגרת עבודתי אני מטפלת בילדים ובמתבגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים שונים, ונותנת הדרכות להורים. 
אני בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר במכללה האקדמית תל-אביב יפו, ותואר ראשון בפסיכולוגיה וביולוגיה בדגש על מדעי המוח באוניברסיטת תל אביב.


פרטי קשר: 054-4946884, mayabvinokur@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה בר-און וינוקור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה בר-און וינוקור ובאחריותו/ה.