לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חגית זריף

חגית זריף

חגית זריף

חברה בי.ה.ת

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-5491

פסיכותרפיסטית מטפלת באמצעות אומנויות (M.A) המטפלת במבוגרים ובני נוער. גישת הטיפול שלי היא הגישה הפסיכודינמית, והיא משולבת לפי הצורך, בכלים מהטיפול הדינמי הממוקד, מהטיפול בהבעה יצירה ומשחק, ובטכניקות CBT.   מקבלת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל חגית זריף

אודות חגית זריף

פסיכותרפיסטית מטפלת באמצעות אומנויות (M.A) המטפלת במבוגרים ובני נוער.

גישת הטיפול שלי היא הגישה הפסיכודינמית, והיא משולבת לפי הצורך, בכלים מהטיפול הדינמי הממוקד, מהטיפול בהבעה יצירה ומשחק, ובטכניקות CBT.

 

מקבלת לטיפול אנשים שמעוניינים בעזרה בהתמודדותם עם משברים על רקע שינויים, פרידה או אבדן, התמודדויות עם שאלות של שייכות, משמעות, הגשמה עצמית, חווית תקיעות, בדידות, דימוי עצמי נמוך, קשיים חברתיים, דיכאון, וחרדות.

בטיפול ניתן מקום בטוח ומותאם אישית, מכבד ונטול ביקורת, לביטוי ועיבוד הקשיים לצד החוזקות והכוחות ולכל מה שעולה ומעסיק. באופן זה, מורגשת תחושת הקלה ומתפנה בנו מקום לראות ולהתחבר לעצמי הפנימי האינטגרטיבי, יש מקום גם לטוב, ל"יש", לאופטימיות ולתקווה וגם לכאב עימו אנו לומדים לחיות. באמצעות אינטגרציה זו מתאפשרים שינויים לטובה בתחושות הרווחה הנפשית, המסוגלות ובתחושת עצמי טובה יותר ומאוזנת יותר.

 

פרטים נוספים:

+ בוגרת התוכנית התלת שנתית ללימודי פסיכותרפיה דינמית ממוקדת למבוגרים, ילדים ונוער (יישומים קליניים) – תוכנית המוכרת ע"י האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה, האגודה לפסיכותרפיה פסיכואנליטית והאגודה הישראלית לפסיכותרפיה ממוקדת
+ תואר שני בטיפול בהבעה ויצירה – התמחות באמנות חזותית, באוניברסיטת לסלי בישראל – AIPI
+ תואר ראשון במדעי ההתנהגות (המסלול האקדמי המכללה למנהל)

+ חברה באגודת י.ה.ת. – האגודה לטיפול באמצעות אומנויות בישראל

+ השתלמויות נוספות: אבל ואובדן, הפרעות נפשיות, טיפול קוגנטיבי- התנהגותי ( CBT), עבודה עם ילדים בסיכון, טיפול במשחק, הסמכות ההורית, כישורי חיים לילדים ונוער, שליטה בחיים- בחירה והתמודדות, אתגר גיל ההתבגרות.

+ במהלך השנים עבדתי עם מגוון רחב של מטופלים, מבוגרים נוער וילדים, במסגרת הקליניקה הפרטית שלי וכן במסגרת המרפאה לבריאות הנפש, במסגרת משרד החינוך, ובמסגרת פנימייה.

+קליניקה פרטית בנופי ים בצפון תל אביב. ניתן לפנות אליי בהודעה/וואצאפ: 050-7457016 או למייל  zarifhagit@gmail.com

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חגית זריף, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חגית זריף ובאחריותו/ה.