לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מור ויימן גרובר

מור ויימן גרובר

מור ויימן גרובר

פסיכולוגית רפואית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-126193

אודות מור ויימן גרובר בקצרה:

פסיכולוגית רפואית מומחית. קליניקה פרטית בצפון הישן בת"א וטיפולי אונליין באינטרנט.  עם מי ואיך אני עובדת: כפסיכולוגית רפואית אני עובדת עם ילדים והוריהם, מתבגרים ומבוגרים המתמודדים עם מגוון רחב של קשיים:...

פניה אל מור ויימן גרובר

מור ויימן גרובר השיבה ל 29% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מור ויימן גרובר

פסיכולוגית רפואית מומחית. קליניקה פרטית בצפון הישן בת"א וטיפולי אונליין באינטרנט. 

עם מי ואיך אני עובדת:

כפסיכולוגית רפואית אני עובדת עם ילדים והוריהם, מתבגרים ומבוגרים המתמודדים עם מגוון רחב של קשיים: בשעת משבר וחירום, טראומה, מחלות כרוניות ומצבים רפואים שונים, ביטויים פסיכוסומטיים (ללא ממצא פיזיולוגי- רפואי), אבל ואובדן, קשיים חברתיים ורגשיים מגוונים, קושי בניהול סטרס יום-יומי.

קשיים אלה מובילים פעמים רבות  לחוויות של ערך עצמי נמוך, חריגות, ביקורת עצמית גבוהה, תסכול ביחסים משפחתיים וחברתיים, ומלוות לרוב בתחושות חרדה, דכדוך, ריקנות ואשמה.

בטיפול אני רואה את עצמי כשותפה אקטיבית למסע פנימי של המטופל, ושומרת על שקיפות באשר להתוויית הדרך. אני משלבת חשיבה פסיכודינאמית, המתייחסת למניעים ודפוסים מושרשים ולא מודעים, לצד חשיבה על ההתמודדות היום-יומית. בהתאם לצרכי המטופל, אני משלבת פרקטיקות קוגניטיביות-התנהגותיות(CBT), EMDR, דמיון מודרך  ומעולם המיינדפולנס, על מנת לתמוך בפעולה ממשית ולאפשר עוגנים מחוץ לשעת הטיפול.  בטיפול בילדים, משולב טיפול במשחק תלוי גיל ושלב התפתחותי.

אני מאמינה שטיפול פסיכולוגי יכול לחולל שינוי, לשפר את איכות חייהם של הפונים לטיפול ושל הסובבים אותם, וכן להפוך לכלי חשיבתי ורגשי שמצטרף לארגז הכלים האישי גם לאחר שהטיפול עצמו מסתיים.

ניתן לקיים מפגשי אונליין, דרך סקייפ, ZOOM, או ווטסאפ- במידת הצורך.

הכשרה ורקע מקצועי:

פסיכולוגית רפואית מוסמכת, מ.ר. 27-126193.

במקביל להכשרתי הקלינית- רפואית אני חוקרת באופן אישי את החיבור שבין גוף לנפש, דרך תרגול של יוגה ומדיטציה ומזה עשור מתרגלת את הדרך הבודהיסטית. בהתאם לכך, גם בעבודתי הטיפולית אני עסוקה בחיפוש אחר דרכים אינטגרטיביות לעבודה ממוקדת ומאיצת שינוי.

בשנת 2014 סיימתי לימודי תואר שני בפסיכולוגיה רפואית במכללה האקדמית תל אביב יפו.

 דרכי המקצועית עברה ועוברת כיום, במספר מרפאות בבית החולים איכילוב:

מרפאת גסטרו ילדים

מרפאה להפרעות אכילה לגיל הרך

 מרפאת תזונה והשמנת יתר

 מרפאת כאב ילדים ואורתופדית ילדים.

כמו כן, אני פסיכולוגית בצוות המרפאה הפסיכולוגית.

ובקליניקה פרטית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מור ויימן גרובר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מור ויימן גרובר ובאחריותו/ה.