לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טלי מאיר חיים

טלי מאיר חיים

טלי מאיר חיים

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-5024

טלי מאיר חיים, מטפלת מוסמכת באמצעות אומנויות M.A. בשילוב טיפול התנהגותי CBT, DBT בעלת תואר שני בטיפול באמצעות אמנויות. חברה ב- יה"ת- האגודה הישראלית לטיפול באמצעות אומנויות. מתמחה למעמד מדריכה. עובדת במשרד... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל טלי מאיר חיים

טלי מאיר חיים השיבה ל 33% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות טלי מאיר חיים

טלי מאיר חיים, מטפלת מוסמכת באמצעות אומנויות M.A. בשילוב טיפול התנהגותי CBT, DBT

בעלת תואר שני בטיפול באמצעות אמנויות.

חברה ב- יה"ת- האגודה הישראלית לטיפול באמצעות אומנויות.

מתמחה למעמד מדריכה.

עובדת במשרד החינוך.

בעלת קליניקה פרטית, ניסיון רב בעבודה עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים.

אני מאמינה שחיבור בין יצירתיות ודרך חשיבה, מוביל לביטוי רגשות וכתוצאה מכך, לשינוי התנהגות.

אמנות, אמפתיה, הדרכה ותקשורת עם האחר, היו תמיד חלק בלתי נפרד ממני ובטיפולים אני מקפידה על אווירה מקצועית, נעימה, יצירתית ומכילה.

במפגשים איתי בקליניקה, אנחנו מוצאים יחד את הדרך להחזיר את הפרופורציות לחיינו, להתבונן בעצמנו ובעולם מזווית ראייה מאוזנת וקוהרנטית.

הניסיון שלי לימד אותי כי האמת נמצאת בכל אחד ואחת. בעבודתי אני עוזרת למטופלי לסלק את הטפל ולהתמקד בעיקר לצורך העלאת איכות חייהם. באמצעות שיחות, יצירה וכתיבה, ניתן לבחור מטרות לשינוי, לצמיחה, להתמודדות מווסתת ועם הרבה אהבה ותמיכה, התוצאות מגיעות.

ברגישות רבה, הקשבה, בניית אמון וביטחון, אני מוצאת את הדרך להגיע אל ליבו/ה של כל מטופל/ת ואז הקרקע פורייה להרחיב את מנעד זוויות הראייה שיש למטופל/ת, להורה, על מנת להיות מסוגל.ת לעשות שינוי, אשר ייטיב עמו/ה.

בקליניקה, אני מטפלת במגוון נושאים: מצבי דיכאון, חרדה, פוסט טראומה, אובדן, נפגעי ונפגעות תקיפה מינית, אוטיזם, אילמות סלקטיבית, אנקופרזיס, קשיי קשב וריכוז, סמכות הורית.

דוגמאות לטכניקות בהם אני משתמשת עם מטופליי: שימוש ביצירה, משחק, Mindfulness (דמיון מודרך), מילוי טבלאות, משימות שבועיות, יצירת מפת דרכי חשיבה, רגשות והתנהגויות וחיבור לכחות.

מוזמנות/ים. ליצור קשר. 

קליניקה:

רחוב ההדר 33, מושב בני דרור, אזור השרון. בין רעננה להוד השרון. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טלי מאיר חיים, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טלי מאיר חיים ובאחריותו/ה.