לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יפעת ניב רוזנר

יפעת ניב רוזנר

יפעת ניב רוזנר

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-124734

אודות יפעת ניב רוזנר בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית ומטפלת בקליניקה שלי ברמת אביב במבוגרים: פרטני וזוגי. מטפלת בגישה דינמית אינטגרטיבית ומשלבת על פי הצורך CBT. בנוסף עוסקת בייעוץ וליווי בתחומי הקריירה והעסקים.  מזה כ-20 שנים שאני לומדת,...

פניה אל יפעת ניב רוזנר

אודות יפעת ניב רוזנר

פסיכולוגית קלינית מומחית ומטפלת בקליניקה שלי ברמת אביב במבוגרים: פרטני וזוגי. מטפלת בגישה דינמית אינטגרטיבית ומשלבת על פי הצורך CBT. בנוסף עוסקת בייעוץ וליווי בתחומי הקריירה והעסקים. 

מזה כ-20 שנים שאני לומדת, חוקרת ועוסקת בתחומים שונים של חיי הנפש והתפקוד האנושי.  שנים רבות אני מטפלת ומייעצת לאנשים המגיעים סביב מצבי חיים מורכבים, מצבי משבר וקשיים בתחומים שונים (זוגיות, קריירה, יחסים בינאישיים ועוד). אני מטפלת באנשים עם מגוון רחב של קשיים רגשיים ובעיות נפשיות כגון: חרדה, דיכאון, טראומות ואובדן, OCD, בעיות אישיותיות וקשיי הסתגלות מתמשכים. לצד זאת מלווה גם אנשים שאינם חווים משבר אקוטי, אלא שהגיעו לטיפול מתוך רצון להכיר טוב יותר את עצמם, לגעת פנימה בנפשם ולגדול.כמי שמאמינה בכך שבמפגש הבינאישי טמון הגורם המרפא והמגדל ושכל מפגש כזה הוא ייחודי אני מטפלת בגישה דינמית אינטרסוביקטיבית. בטיפול נוצר מרחב בגובה העיניים לשיח אינטימי ומעמיק   של המטופל עם עצמו ואיתי לצורך מפגש עם החלקים הפצועים והכוחות שלו בתוך סביבה בטוחה.

אני עובדת במגוון גישות וכלים בהתאם לצורך הטיפולי: טיפול דינמי ארוך, טיפול דינמי קצר מועד, טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), סכמה תרפיה ומיינדפולנס. בנוסף לאורך השנים התמחיתי גם בנושאים הקשורים לקריירה, לניהול וליעוץ בארגונים. יש לי MBA  עם התמחות בשיווק והתנהגות ארגונית. בעברי קריירה רבת שנים כמנהלת, יועצת ומאמנת. אני מודרייטור וחברת הנהלה בארגון המנהלים YPO 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יפעת ניב רוזנר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יפעת ניב רוזנר ובאחריותו/ה.