לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נטע שרון רביב

נטע שרון רביב

נטע שרון רביב

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-121039

אודות נטע שרון רביב בקצרה:

פסיכולוגית התפתחותית מומחית. מטפלת בילדים ובהוריהם, טיפולים דיאדיים, טריאדיים, פרטניים, הדרכות הורים וטיפול בהורות. מדריכה צוותים חינוכיים וטיפוליים. מטפלת בילדים המתמודדים עם קשיים רגשיים והתפתחותיים, עם קשיים...

פניה אל נטע שרון רביב

דוברת עברית.

אודות נטע שרון רביב

פסיכולוגית התפתחותית מומחית. מטפלת בילדים ובהוריהם, טיפולים דיאדיים, טריאדיים, פרטניים, הדרכות הורים וטיפול בהורות. מדריכה צוותים חינוכיים וטיפוליים.

מטפלת בילדים המתמודדים עם קשיים רגשיים והתפתחותיים, עם קשיים באכילה ובשינה, קשיים סביב משברים ושינויים בחיים, הרטבה והצטאות (אנקומפרזיס), קשיי קשב וריכוז, חרדה, טראומה, וקשיים בקשר הורה-ילד

בנוסף, מומחית באבחון ילדים בעלי עיכוב התפתחותי, קשיים רגשיים, וילדים על הספקטרום האוטיסטי, כולל אבחונים לקראת ועדות השמה ושילוב.

עובדת במכון להתפתחות הילד באסף הרופא, במרכז לגיל הרך ברמת גן ובקליניקה פרטית במרכז/צפון רמת גן. 

בעבר עבדתי בגני החינוך המיוחד של עיריית תל אביב, ובתכנית לאיתור מוקדם של ילדים הזקוקים לסיוע רגשי או התפתחותי במסגרת גני החינוך הרגיל.​​​​​​​ במסגרת לימודיי עבדתי במעון רב-תכליתי, ובמסגרת התחנה לטיפול פסיכולוגי התפתחותי בחיפה.

טלפון: 0522617571

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נטע שרון רביב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נטע שרון רביב ובאחריותו/ה.