לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוית חיון

רוית חיון

רוית חיון

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-116204

שמי רוית חיון-שושן ואני פסיכולוגית קלינית מומחית (מ.ר. 27-116204) המטפלת במבוגרים. בעלת ניסיון בטיפול במבוגרים ובמבוגרים צעירים (גילאי 18 ומעלה). אני מתמחה בטיפול במבוגרים המתקשים ביצירה ושימור קשרים בינאישיים קרובים,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רוית חיון

אודות רוית חיון

שמי רוית חיון-שושן ואני פסיכולוגית קלינית מומחית (מ.ר. 27-116204) המטפלת במבוגרים.

בעלת ניסיון בטיפול במבוגרים ובמבוגרים צעירים (גילאי 18 ומעלה). אני מתמחה בטיפול במבוגרים המתקשים ביצירה ושימור קשרים בינאישיים קרובים, החווים קשיים הנובעים מדימוי עצמי נמוך וכן באלה הסובלים מחרדה ודיכאון.

אני מתמחה בטיפול דינאמי אשר שם דגש על תהליכים לא מודעים המשפיעים על האדם בבחירותיו והתנהלותו ומכאן משפיעים גם על איכות חייו.

אני מאמינה בטיפול אשר בוחן את הקשיים של האדם בכנות ואומץ וללא שיפוטיות. אני מאמינה שטיפול כזה מאפשר לבחון את העבר וההווה שלנו במבט מחודש, יוצר מודעות ומאפשר תובנות באשר לקשיינו, וכך מאפשר צמיחה, קבלה ושינוי המשפיעים על איכות חיינו.

בנוסף, ובמקרים המתאימים לכך, אני משלבת כלים קוגניטיבים התנהגותים לטיפול בהפרעות הקשורות בחרדה (לדוגמא התקפי חרדה, פחד גבהים, פחד מבע"ח וכו').

הכשרה

הכשרתי בפסיכולוגיה נפרסה על פני 13 שנים, שכללו תואר ראשון ושני, שנתיים של פרקטיקום קליני, וכארבע שנים של התמחות בפסיכולוגיה קלינית. אני בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בפסיכולוגיה מ Hunter College שבמדינת ניו יורק, חברה באגודת Phi Beta Kappa Society לתלמידים מצטיינים ובעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

את הניסיון הקליני (טיפולי) רכשתי במרכז יעוץ לאשה שבירושלים, בשירותי הייעוץ לסטודנט שבאוניברסיטת חיפה ובמחלקה להפרעות אכילה למבוגרים שבתל השומר. כיום אני עובדת בקליניקה פרטית הממוקמת במושב בית חרות, הסמוך לנתניה.​​​​​​​ 

במסגרת עבודתי במקומות אלה רכשתי ניסיון בטיפול במבוגרים המתמודדים עם קשיים שונים ביניהם חרדה ודיכאון, קשיים ביצירת קשר ואינטימיות, קשיים בגיבוש זהות אישית ומקצועית ודימוי עצמי נמוךכמו כן, רכשתי ניסיון בטיפול במבוגרים הסובלים מחרדות שונות, ביניהן הפרעת פאניקה (התקפי חרדה) ופוביות ספציפיות. ​​​​​​​

אני מזמינה אותך להתקשר וביחד נחשוב על אפשרויות הטיפול הנכונות עבורך. 

רוית

054-3978153

למידע נוסף אני מזמינה אותך לבקר באתר האינטרנט שלי: www.ravithayon.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוית חיון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוית חיון ובאחריותו/ה.