לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר פלג שקד

תמר פלג שקד

תמר פלג שקד

מטפלת ומדריכה זוגית, פסיכותרפיסטית, 052-4515449 כרכור, גבעת חן(רעננה)

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 12691
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 308

 מטפלת ומדריכה מוסמכת לטיפול זוגי ומשפחתי, פסיכותרפיסטית בשילוב טיפול אנרגטי. מאמינה בקשר טיפולי כמרחב המאפשר התבוננות וגילוי עצמי בתחומי החיים ומצבים משתנים. קליניקה: כרכור, גבעת חן (רעננה) טלפון:... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל תמר פלג שקד

אודות תמר פלג שקד

 מטפלת ומדריכה מוסמכת לטיפול זוגי ומשפחתי, פסיכותרפיסטית בשילוב טיפול אנרגטי. מאמינה בקשר טיפולי כמרחב המאפשר התבוננות וגילוי עצמי בתחומי החיים ומצבים משתנים.

קליניקה: כרכור, גבעת חן (רעננה)

טלפון: 052-4515449

אתר אינטרנט אישיwww.pelegshaked.co.il

אודות:

שלום, שמי תמר פלג שקד, אני מטפלת ומדריכה לטיפול זוגית ומשפחתי, פסיכותרפיסטית בשילוב טיפול אנרגטי.

מה מיוחד בעבודת הטיפול שלי: אני רואה את האדם כשלם על כל חלקיו - מנטלי, הפיזי, רגשי ונפשי המחוברים זה לזה כמו לגו ויוצרים את עמוד השדרה שלו. אני משלבת ידע וניסיון בפסיכותרפיה דינמית, בגישה בינאישית מערכתית (זוגי ומשפחתי) וטיפול אנרגטי שמגביר את הכוחות להעצמה והתחדשות. שילוב הגישות מותאם לצרכים שלך או שלכם.

האני מאמין שלי בחיים ובטיפול הוא שכל אדם, זוג ומשפחה יכולים להתפתח מהמקום בו הם נמצאים. משבר זו הזדמנות לצמיחה והתחדשות! בכל אחד ואחת טמונים כוחות לרפא את עצמו, ולגוף-נפש יש ידע וחוכמה פנימית לכך. מאמינה כי המפגש הטיפולי הוא תהליך של חקירה סקרנית לגילוי עצמי ומציאת הכוחות לשינוי מיטיב.

אנחנו לא מושלמים אבל בהחלט יכולים להיות שלמים!

מערכת זוגית שואפת לתחושת בטחון ואינטימיות, אהבה ותשוקה ויש בה ציפיות ומשאלות לב ידועות וכמוסות. אני מטפלת בקשיים כמו התרחקות וקושי ביצירת אינטימיות, טלפון שבור בתקשורת, ביטויים של תוקפנות ובגידה, פרידה וגירושים. בטיפול הזוגי נתמקד בשינוי דפוסי הריקוד הזוגי שיתאימו לצרכים של שניכם.

במשפחה יש דינמיקה בה כל בני המשפחה כמו חוליות בשרשרת יוצרים מערכת קרובה ואינטימית עם צרכים שונים ומשתנים. אני מטפלת במצבי משבר ותקופות מעבר בהם יש קושי להסתגל למצב החדש. בטיפול המשפחתי נזהה את המניעים והצרכים שהביאו לדפוס שכבר לא מתאים ונחפש את הכוחות והעוצמות שיביאו לשינוי והטבה ביחסים במשפחה.

עבודתי מתאפיינת באינטגרציה בין גישות טיפול שונות בשילוב טיפול אנרגטי. זהו מסע משותף במרחב בטוח המאפשר לכל אחד ואחת, לזוג ולמשפחה להתקדם בנתיב החיים הרצוי להם.

הדרכה: מדריכה מוסמכת למטפלים זוגיים ומשפחתיים, למתמחים בתהליך הסמכה לטיפול משפחתי, ולמטפלים בתהליך הסמכה להדרכה בטיפול משפחתי. בהדרכה נתבונן יחד בשאלה מה קורה למטופל ומה מתעורר בקשר הטיפולי כדי לפרום את המורכבות במרחב כך שהטיפול יוכל להמשיך לזרום ולהתקדם במעלה הנהר.

לפרטים נוספים מוזמנים לבקר באתר – www.pelegshaked.co.il

ליצירת קשר: tamarshaked5@gmail.com        טל. 052-4515449

השכלה אקדמאית והכשרה:

 מטפלת מוסמכת לטיפול זוגי ומשפחתי.

 מדריכה מוסמכת לטיפול זוגי ומשפחתי.

בוגרת ביה"ס לפסיכותרפיה, אוניברסיטת חיפה.

מוסמכת (m.s.w)בעבודה סוציאלית (בהצטיינות), אוניברסיטת תל-אביב.

בוגרת התוכנית לטיפול משפחתי וזוגי בת.ל.מ., תחנות הקיבוצים.

בוגרת ביה"ס לעבודה סוציאלית (בהצטיינות), אוניברסיטת תל אביב.

בוגרת לימוד ריפוי אנרגטי במסגרות שונות.

ניסיון מקצועי 

כיום: קליניקה פרטית. מטפלת זוגית, משפחתית ואישית בשילוב טיפול אנרגטי. מדריכה מטפלים ומתמחים לטיפול והדרכה בטיפול זוגי ומשפחתי.

בתרמילי ניסיון רב של עבודה מגוונת במקומות שונים:

לימדתי באוניברסיטת בר אילן בתוכנית להכשרת מטפלים בטיפול זוגי ומשפחתי.

ניהלתי תחנה לטיפול זוגי ומשפחתי והדרכתי את צוות התחנה.

הנחיתי קבוצות הורים לילדים עם צרכים מיוחדים.

הדרכתי צוותים חינוכיים בגיל הרך ובית ספר יסודי ויועצות חינוכיות בתיכון.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר פלג שקד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר פלג שקד ובאחריותו/ה.