לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל אדרעי

מיכל אדרעי

מיכל אדרעי

מטפלת בהבעה ויצירה ומדריכת הורים

מטפלת בהבעה ויצירה מאומתת
מספר רישום (עד 2004): 19947

שמי מיכל אדרעי ואני מטפלת באומנות, פסיכותראפיסטית ומדריכת הורים.  את לימודי התראפיה סיימתי בארצות הברית באוניברסיטת פראט שבניו יורק והמשכתי באוניברסיטת חיפה ללימודי פסיכותראפיה עם דגש על הקשר הורה ילד. עבדתי... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0544762879 בימים:
ראשון, בין 10:00 ל 14:00
שני, בין 11:00 ל 15:00
רביעי, בין 16:00 ל 19:00
חמישי, בין 12:00 ל 17:00
שישי, בין 10:00 ל 14:00

פניה אל מיכל אדרעי

אודות מיכל אדרעי

שמי מיכל אדרעי ואני מטפלת באומנות, פסיכותראפיסטית ומדריכת הורים. 

את לימודי התראפיה סיימתי בארצות הברית באוניברסיטת פראט שבניו יורק והמשכתי באוניברסיטת חיפה ללימודי פסיכותראפיה עם דגש על הקשר הורה ילד.

עבדתי במשרד החינוך הרבה שנין ואז יצאנו לרילוקשיין ללונדון. אחרי שנים רבות ברילוקשיין חזרתי לישראל. ברילוקשיין עבדתי עם משפחות רבות שעשו מעברים ופרידות והבנתי את החשיבות של תהליך הפרידה משמעותי ונכון. 

כיום יש לי קליניקה פרטית בהרצליה בה אני פוגשת הורים וילדים, אני מובילה בהתנדבות פרויקט  בויצו הרצליה שנקרא ב"ראש מורם" עם נשים נפגעות אלימות ויוצאות מקלט, יש לי פודקאסט שנקרא "בואו נדבר על פרידה" ואני עושה מפגשי פסיכותראפיה או הדרכת הורים  עם נשים וגברים מכל העולם בעזרת זום.

לפרטים והתייעצות ניתן לפנות אלי בטלפון או וואצאפ ל-0544762879 ניתן להתרשם ממני בדף העסקי שלי בפייסבוק @מיכל אדרעי מטפלת באומנות ומדריכת הורים וניתן להקשיב לפודקאסט שלי "בואו נדבר על פרידה" דרך ספוטיפיי גוגל פודקאסט ואפל פודקאסט.   

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל אדרעי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל אדרעי ובאחריותו/ה.