לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רביד בוגר

רביד בוגר

רביד בוגר

פסיכולוגית חינוכית מומחית, פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וטבע

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-88047

פסיכולוגית חינוכית מומחית, מטפלת במבוגרים, בני נוער, ילדים והוריהם. משלבת טיפול דינמי עם פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וטיפול בטבע. ומנחה בתכנית לפסיכותרפיה מבוססת מיידנפולנס, מייסדת שותפה של המרכז לחינוך קשוב... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רביד בוגר

אודות רביד בוגר

פסיכולוגית חינוכית מומחית, מטפלת במבוגרים, בני נוער, ילדים והוריהם. משלבת טיפול דינמי עם פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וטיפול בטבע. ומנחה בתכנית לפסיכותרפיה מבוססת מיידנפולנס, מייסדת שותפה של המרכז לחינוך קשוב ואכפתי (ע"ר) https://www.educare.co.il/ u ומפתחת מודל "כוח הטבע" לעבודה טיפולית וחינוכית בסביבות חוץ. מפתחת תוכן מנחה השתלמויות מיינדפולנס וחמלה לאנשי טיפול, ייעוץ וחינוך ולקהל הרחב.
אני מאמינה בקיומה של נוכחות אוהבת ועיניים טובות כחלק הכרחי מתהליך ההתפתחות האישית ושמירה על בריאות נפשית וחיים מלאי משמעות.

פרט להתמחות מקיפה בפסיכולוגיה חינוכית, ומסלול פסיכותרפיה ממוקדת חוויה בטבע במרכז טבע ומהות, השתלמתי בתחומי טיפול של הגל השלישי המשלבים מיינדפולנס וחמלה, בינהם טיפול קוגניטיבי מבוסס מיינדפולנס (MBCT- Mindfulness Based Cognitive Therapy), טיפול קבלה ומחויבות ACT, התמקדות (Focusing), פיתוח מיומנויות קשב בקרב ילדים (שפת הקשב) ועוד. 

בשל אירועי חיים, מבוגרים וצעירים רבים מתמודדים עם קשיי ויסות על גווניה – קשבי, תחושתי, רגשי - שיכולים להוביל לירידה בדימוי והערך העצמי, בתחושת המסוגלות והבטחון ובתקפוד החברתי והתעסוקתי וחלקם מפתחים סימפטומים של סטרס, חרדה ודכאון. בשירות הציבורי צברתי ניסיון רב בטיפול בבני נוער, ילדים ומשפחותיהם והקשר עם המסגרות. לעיתים קרובות, העבודה עם המבוגרים היא זו שמאפשרת להניע תהליך של התפתחות מיטבית ורווחה. העבודה עם גנים ובתי ספר מאפשרת הבנה עמוקה של הקשיים והדילמות איתם מתמודדים המטופלים והוריהם ולעזור להם בהבנת הקשיים והדרכים להתמודד, לפתח דימוי עצמי חיובי ותחושת מסוגלות ורווחה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רביד בוגר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רביד בוגר ובאחריותו/ה.