לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלעד שקד

אלעד שקד

אלעד שקד

פסיכולוג קליני מומחה - מדריך בטיפול ובאבחון

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-89982

פסיכולוג קליני מומחה מדריך בטיפול ובאבחון בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן-גוריון. התמחיתי בפסיכולוגיה קלינית במרכז לבריאות הנפש של משרד הבריאות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אלעד שקד

אודות אלעד שקד

פסיכולוג קליני מומחה מדריך בטיפול ובאבחון

בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן-גוריון. התמחיתי בפסיכולוגיה קלינית במרכז לבריאות הנפש של משרד הבריאות בטיפול במבוגרים ובני נוער. כמו כן, סיימתי מסלול הכשרה של 3 שנים במערך הטיפולי המשלים של "המרכז לטיפול וחקר באוטיזם - עמותה לילדים בסיכון"  לטיפול בילדים ובני נוער המאובחנים ב A.S.D. במהלך השנים רכשתי ניסיון רב גם בתחום האבחון והייעוץ התעסוקתי, בעבודתי כפסיכולוג במכון "אדם-מילא" ובמרכז "לכל אדם יש שביל". כיום לצד העבודה בקליניקה הפרטית, אני עוסק בטיפול ומדריך מתמחים בפסיכולוגיה בגני תקשורת של "המרכז לטיפול וחקר באוטיזם -עמותה לילדים בסיכון".

בקליניקה שלי אני מסייע למטופלים העסוקים בשאלות של התפתחות ומימוש עצמי או בנושאים של זהות ונטייה מינית, למטופלים אשר חווים תחושות של דכאון, מתח או חרדה ולאלו המתמודדים עם לבטים או קשיים בתחום החברתי, הזוגי או המשפחתי. בנוסף, אני מסייע למטופלים המתמודדים עם השפעות של אירועי חיים טראומטיים, משברים ומחלות ולמטופלים החשים בלבול ואובדן דרך בתחום התעסוקתי.

אני רואה טיפול כ"מקום בטוח", המאפשר בעזרת הקשר הטיפולי, להתבונן פנימה ולהקשיב לרזי הנפש, להסיר חסמים פנימיים וחיצוניים, להתחבר לכוחות ולפוטנציאל הטמון בכל אחד, ולהניע תהליכים של מימוש וצמיחה בכל תחומי החיים של האדם. תפיסת העולם הטיפולית שלי נשענת על התיאוריה הפסיכודינמית, אך אני משלב גם טיפולים ממוקדים ותחומים בזמן או טכניקות של C.B.T בהתאם לצורך.

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלעד שקד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלעד שקד ובאחריותו/ה.