לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דליה חרובי

דליה חרובי

דליה חרובי

עובדת סוציאלית, מדריכה ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 4101
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 959

שם: דליה חרובי. טלפון: 052-2787421 / מייל: dalia.haruvi@gmail.com  אתר: dalia-haruvi.com  השכלה: תואר שני בע"ס, מדריכה ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת. תחומי הכשרה נוספים:  טיפול בנפגעי פוסט-טראומה על רקע משפחתי או בטחוני, הדרכה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דליה חרובי

דליה חרובי השיבה ל 40% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות דליה חרובי

שם: דליה חרובי. טלפון: 052-2787421 / מייל: dalia.haruvi@gmail.com  אתר: dalia-haruvi.com 

השכלה: תואר שני בע"ס, מדריכה ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת.

תחומי הכשרה נוספים:  טיפול בנפגעי פוסט-טראומה על רקע משפחתי או בטחוני, הדרכה בטיפול משפחתי,  ניהול והדרכה במסגרות שיקומיות של נפגעי נפש, הדרכת אנשי מקצוע,  הנחיית קבוצות.

תחומי עיסוק: מטפלת זוגית ומשפחתית בקליניקה פרטית במודיעין, מטפלת מטעם עמותת "עמך" בניצולי שואה ומשפחותיהם, מטפלת בהסדר עם משרד הבטחון וביטוח לאומי, מלמדת טיפול זוגי ומשפחתי ב"מכון שילוב".

ניסיון מקצועי: פסיכותרפיה אינדבידואלית, זוגית ומשפחתית במסגרות בריה"נ בקהילה ובמרכזים לטיפול משפחתי  / ניהול והקמה של תכניות שיקום: תעסוקה, מועדונים, דיור מוגן, הוסטלים / הנחיית קבוצות / הדרכה במסגרות שיקומיות / הדרכת סטודנטים/ הדרכה למטפלים זוגיים ומשפחתיים/ הוראה בטיפול משפחתי

גישה טיפולית: גישה פסיכודינמית עם ראייה מערכתית רחבה. אני משלבת בין הגישות השונות ומתאימה את הטיפול ללקוחות: פרט, משפחה או קבוצה. אני משתמשת בכלים טיפוליים מגוונים: קלפים טיפוליים, אימאגו, עבודה עם הגוף.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דליה חרובי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דליה חרובי ובאחריותו/ה.