לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדי חי בינשטוק

עדי חי בינשטוק

עדי חי בינשטוק

חבר/ה ביה'ת

חבר/ה ביה"ת מאומת/ת
מספר ת.ז: 00000-0

אודות עדי חי בינשטוק בקצרה:

 מטפלת בתנועה ומחול M.A  בוגרת סמינר הקיבוצים (2005) מרפאה בעיסוק B.O.T ,בוגרת אוניברסיטת תל אביב( 2000) מוסמכת בהנחיית קבוצות טיפול קוגניטיבי מבוסס מיינדפולנס ( MBCT ), המרכז הבינתחומי הרצליה. טיפול רגשי- טיפול...

פניה אל עדי חי בינשטוק

אודות עדי חי בינשטוק

 מטפלת בתנועה ומחול M.A  בוגרת סמינר הקיבוצים (2005)

מרפאה בעיסוק B.O.T ,בוגרת אוניברסיטת תל אביב( 2000)

מוסמכת בהנחיית קבוצות טיפול קוגניטיבי מבוסס מיינדפולנס ( MBCT ), המרכז הבינתחומי הרצליה.

טיפול רגשי- טיפול במבוגרים ונוער. הטיפול משלב שיחות, מיינדפולנס ועבודת גוף. העבודה מתבססת בשני ערוצים. בראשון, הכרת דפוסי חשיבה והתנהגות אוטומטיים המשמרים מצבי מצוקה, היכרות אשר מאפשרת שינוי והחלצות מאותם הרגלים והטבה ברווחה הנפשית. בערוץ השני, מתקיימת עבודת  חיזוק וביסוס משאבים רגשיים וגופניים.

העבודה הטיפולית מסייעת בהתמודדות עם קשיים בוויסות הרגשי, דכאון והפרעות במצב הרוח, הפרעות חרדה, קשיים חברתיים ובדידות ובהתמודדות עם מצבי משבר.

הדרכה וליווי משפחות והורים- במהלך השנים ליוויתי ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם. השילוב הייחודי בין ההבנות השאולות מעולם הריפוי בעיסוק ההתפתחותי לתובנות מעולם הטיפול הרגשי, מרחיבים את יכולת ההתבוננות על המשפחה כמערכת בה כל אחד מחלקיה משפיע ומושפע מהאחרים. התבוננות זו עומדת בבסיס התפיסה הטיפולית שלי, גם בליווי ילדים עם צרכים מיוחדים ובטיפול בילדים ובני נוער בכלל.

MBCT-קבוצות טיפוליות למתמודדים עם עוצמות שונות של חרדה, דכדוך ודכאון.  קבוצות אלו מבוססות על תרגול מיינדפולנס, לצד רכיבים מעולם הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי. הטיפול מקובל בעולם ובעל הוכחות מחקריות ליעילותו. תרגול המיינדפולנס מסייע בהכרה ושחרור מתבניות התודעה, החשיבה והתגובות הגופניות האופייניות במצבי חרדה, דכאון ולחץ. להרשמה לקבוצה הקרובה (מקומות אחרונים)       לחץ כאן

ריפוי בעיסוק התפתחותי- ריפוי בעיסוק לגיל הרך, התמחות בעבודה עם ילדים המאובחנים עם לקות על הספקטרום האוטיסטי ומשפחותיהם. הגישה הטיפולית רואה את הילד ומשפחתו כמכלול ואת הקשר הורה-ילד כמנוע המרכזי להתפתחות. הטיפול נעשה דרך משחק המשלב עבודת גוף, פעילויות ידיים ויצירה, ומפתח גם את יכולות הקשב, התארגנות ופתרון הבעיות. דגש מיוחד ניתן על התאמה והתייחסות לפרופיל החושי האינדווידואלי לילד.

לפרטים:

adimazal@gmail.com

052-5561110

בקרוב נפתחת קבוצת MBCT במרכז הארץ לפרטים והרשמה לחץ כאן

קליניקה במושב סתריה ( רחובות) ובמזכרת בתיה

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדי חי בינשטוק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדי חי בינשטוק ובאחריותו/ה.