לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מור לוי

מור לוי

מור לוי

יועצת חינוכית מאומתת
מספר רישיון: 12003

אודות מור לוי בקצרה:

נעים להכיר! אני מור לוי, יועצת חינוכית פסיכותרפיסטית ומטפלת באמצעות משחק. אם ילדך בודד, או לא מרוצה מאופי הקשרים החברתיים שלו, סובל מפגיעות חברתיות או מתבייש ליצור קשרים עם חברים- אפשר לעזור לו! מה אני מציעה? ייעוץ...

פניה אל מור לוי

אודות מור לוי

נעים להכיר! אני מור לוי, יועצת חינוכית פסיכותרפיסטית ומטפלת באמצעות משחק.

אם ילדך בודד, או לא מרוצה מאופי הקשרים החברתיים שלו, סובל מפגיעות חברתיות או מתבייש ליצור קשרים עם חברים- אפשר לעזור לו!

מה אני מציעה?

ייעוץ קצר מועד, זמין ויצירתי המשלב מפגשים פרטניים עם הילד, הדרכת הורים, ומפגשי אימון עם ילדים אחרים, אחד על אחד או בקבוצות קטנות. הייעוץ מתמקד בכוחות של הילד ומאפשר לו לפתח כישורים של יוזמה חברתית, ולשפר את מצבו החברתי כבר עכשיו

במשך השנים טיפלתי באופן קבוצתי ופרטני בילדים רבים שסבלו מקשיים חברתיים או מתחושת חוסר שייכות לבית הספר. ראיתי שיותר מכל דבר אחר, ההזדמנות שניתנה לילדים ליוזמה חברתית-  למצוא את התחום בו הם יכולים לתרום לאחר, להוציא לאור את הערכים שלהם ואת הרעיונות היצירתיים שלהם, היא כלי חזק מאוד שיוצר חיבור בין ילדים, מקרב אותם זה לזה ויוצר תחושת ערך עצמי.

ראיתי גם שכאשר הטיפול הדגיש את הכוחות של הילד והיוזמה החברתית שלו, פתאום טיפול בבית הספר הפך ממקור לבושה, למקור לגאווה: כל הילדים רצו להשתתף בקבוצות ולהיות חלק מהיוזמה.

את הרוח הזאת רציתי להביא איתי לעולם הטיפול. הטיפול בקשיים חברתיים לרב מיועד לילדים חזקים, בריאים בנפשם, שנקלעו למצב חיים קשה. רציתי לבנות עבורם טיפול קצת אחר: טיפול שמעצים את הכוחות שלהם, הופך את המצוקה לכוח, יוצר חיבורים חדשים וטובים.

בתקופה האחרונה, הקשר האינטרנטי היה חלק מחיינו, אם מבחירה או לא מבחירה. אני רואה בייעוץ האינטרנטי הזדמנות לבנות קהילה. קהילה ששותפים בה ילדים, הורים ואנשי חינוך ממקומות שונים, שכולם שותפים לחזון שתהיה לנו חברה שבה אפשר למצוא מקום לכל אחד. העולם השתנה, ובעיני, זאת הזדמנות גם לבניית מציאות חברתית שבאמת פורצת את הגבולות המצומצמים של הכיתה ומראה לילד כבר בגיל צעיר אפשרויות רחבות יותר לשיתוף פעולה ויצירת רשת חברתית.

השכלה אקדמאית והכשרה

יועצת חינוכית פסיכותרפיסטית

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה(אוניברסיטת ת"א), ותואר שני בייעוץ חינוכי (אוניברסיטת בן גוריון)

בוגרת ביה"ס לפסיכותרפיה של מכון מגיד

בוגרת תוכנית לטיפול באמצעות משחק, על פי הסטנדרטים של האגודה האמריקאית לטיפול במשחק

בוגרת קורס "theraplay" משחק טיפולי להתקשרות הורה- ילד

בוגרת קורסים במערכת החינוך:

מתמחה בתוכנית לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מור לוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מור לוי ובאחריותו/ה.