לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
Limor ZoharLimor Zohar
תאריך רישום:
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות Limor Zohar

Mirror Therapy

"תרפיית המראה" - טיפול פסיכו-רוחני פרטני, קצר מועד, עמוק ואינטנסיבי, לריפוי חסימות אנרגטיות בגוף ובנפש ע"י זיהוי ומימוש הפוטנציאל האישי, באמצעות זיהוי ותכנות מנטלי מחודש של מנגנוני ההפעלה העמוקים ביותר בתת מודע.

השיטה נוצרה ע"י לימור זהר, מחברת הספר "תרפיית המראה" בהוצאת "תמוז". הספר תורגם לאנגלית ומופץ ברחבי העולם. ניתן להזמינו גם בחנויות הוירטואליות בעברית ובאגלית.

תהליך הריפוי הוא חווייתי, מועבר באופן וורבלי ומשלב מדיטציה, דמיון מודרך ייחודי, פענוח חלומות עפ"י הנוסחה הייחודית של השיטה, וכתיבה אינטואיטיבית.

"תרפיית המראה" של לימור זהר מהווה טיפול קצר מועד - ארבע פגישות שבועיות פרטניות בלבד, בהן רוכש המטופל את הכלים המנטליים העוצמתיים של השיטה, למטרת תכנות מנטלי מחודש ואוטו-סוגסטיבי של התת-מודע. באמצעות כלי השיטה  הופך המטופל להיות הרופא המתוחכם ביותר של עצמו בכל מצב, ולכל אורך החיים.

התוצאות הטיפוליות של שיטת "תרפיית המראה" הן מהפכניות ומדהימות ביעילותן, ובאות לידי ביטוי בריפוי ופתיחת החסימות האנרגטיות של המטופל על-ידי עצמו בכל מישורי החיים, ובאופן אינטנסיבי ועמוק ביותר.

לימור זהר, אוטו-דידאקט בתחום הפסיכולוגיה הרוחנית, יוצרת שיטות טיפוליות ואומנית, יצרה את השיטה בשנת 1998 ומאז טיפלה באופן בלעדי באמצעות שיטה זו במאות מטופלים, אשר נרפאו ממגוון סוגים של חסימות אנרגטיות פיזיות ורגשיות ועלו על מסלול מימוש הפוטנציאל האוטנתי שלהם בקצב מואץ ובמודעות מועצמת ומעצימה ביותר.

הטיפול מיועד לכל סוגי האוכלוסיה, לכל בעיה פיזית ורגשית, ולגילאי שש ומעלה (השיטה מועברת לילדים בוורסיה המותאמת לגילם).

 

לימור זהר

09-8842196 050-695627

zoharlim@zahav.net.il

 

 

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה