לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר שרית רותם

ד"ר שרית רותם

ד"ר שרית רותם

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6313

אודות ד"ר שרית רותם בקצרה:

M.A בפסיכולוגיה קלינית של הילד וחינוכית, מומחית בפסיכולוגיה חינוכית, מטעם משרד הבריאות (מ.ר. 6313) תחום מומחיות: טיפול בהורות מבוססת חקר מוח - BBP. סיימה את התארים הראשון והשני באוניברסיטה העברית בי-ם ואת הדוקטורט...

פניה אל ד"ר שרית רותם

אודות ד"ר שרית רותם

M.A בפסיכולוגיה קלינית של הילד וחינוכית, מומחית בפסיכולוגיה חינוכית, מטעם משרד הבריאות (מ.ר. 6313) תחום מומחיות: טיפול בהורות מבוססת חקר מוח - BBP. סיימה את התארים הראשון והשני באוניברסיטה העברית בי-ם ואת הדוקטורט במעבדה לנוירופסיכולוגיה התפתחותית במרכז 'גונדה' לחקר המוח וההתנהגות באוניברסיטת בר-אילן. 

נושא הדוקטורט- ,תפקודי הקשב של ילדים בני 5- השפעה של הצדדה מוחית, דומיננטיות מוטורית, מגדר וסיכון מילדותי. - פרסום ממצאי הדוקטורט זיכו את שרית להיות הפסיכולוגית הראשונה בעולם שזכתה בפרס 'מרית קורקמן' לחקר המוח וההתנהגות של הילד (פסיכו-נוירו-פדיאטריה).

שרית, פסיכולוגית ומומחית בטיפול בהורות ומשפחה מבוססת חקר מוח - BBP. בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם מגוון של אוכלוסיות, מצבים וקשיים תפקודיים. קרוב ל-30 שנה עסקה ועוסקת בטיפול בהורים ומשפחות במכוני טיפול ציבוריים ופרטיים. בעבר ובהווה, מרצה ומלמדת באוניברסיטה ובמספר מכללות, ובמסגרות של סמינרים ועבודה עם ציוותי מורים.

מטפלת מוסמכת בטיפול ב:

 

קליניקה ברחוב כיסופים 17 ניצן

050-698-52-58     sarit@kbtp.co.il         

גישת הטיפול של שרית הינה, גישה אקלקטית, אינטגרטיבית - מערכתית, המשלבת בין מגוון אופנויות חשיבה ושיטות טיפול, מבוססת מחקר קליני וחקר המוח. תוך התבוננות מעמיקה בכל מישורי התפקוד (מוחי-נוירוביולוגי-בינאישי, רגשי, התנהגותי, חברתי,  בינאישי ותוך-אישי) והתייחסות מקיפה להורות, לתפקידי הפרט במשפחה והקשריו, עבודה עם הורים, הזוג והאינדיבידואל בתוך ובהקשר של כלל מסגרות החיים המקיפות אותו.

 

לאחר תהליך של הערכה משותפת ובחינת המאפיינים הספציפיים של כל מקרה ומקרה, נבנית תכנית טיפול ייעודית המשלבת ידע מתחומי המומחיות המגוונים, טיפול פסיכולוגי-רגשי, בשילוב הבנה רחבה ומעמיקה של תהליכים נוירו-פסיכו-פיזיולוגיים.

במקרים שבהם ההתמודדות הינה עם וסביב ילדים, במקביל לתהליך טיפול בהורות, נערכת התערבות בתוך מערכת החינוך במפגשים עם המורים והצוותים המקצועיים הרלוונטיים (כגון, מטפלים פארא-רפואיים, צוות חינוכי, יועצת בי"ס, צוות פדגוגי ).   

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר שרית רותם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר שרית רותם ובאחריותו/ה.