לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל לאו

מיכל לאו

מיכל לאו

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-99682

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. מטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב.  בעלת ניסיון בהתערבויות מרחוק (בשיחות וידאו) עם מבוגרים וגם עם ילדים, הן כהתערבות קצרה במשבר והן כטיפול ארוך טווח.  אני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיכל לאו

מיכל לאו השיבה ל 50% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מיכל לאו

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. מטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב. 

בעלת ניסיון בהתערבויות מרחוק (בשיחות וידאו) עם מבוגרים וגם עם ילדים, הן כהתערבות קצרה במשבר והן כטיפול ארוך טווח. 

אני מאמינה שטיפול יכול לסייע במגוון מצבים נפשיים כגון חרדה, דכדוך, קשיי הסתגלות, תחושת בדידות וחוסר משמעות, אצל מבוגרים וגם אצל ילדים. דרך הבנת עולמו הפנימי של המטופל, יצירת קשר בטוח ומשמעותי, ויצירת מסגרת שונה להבנת הקשיים והכוחות, התהליך הטיפולי מסייע לאנשים להתגבר על המצוקה ולחיות חיים מספקים ומשמעותיים יותר. במידת הצורך אני משתמשת בטכניקות קוגניטיביות-התנהגותיות, מיינדפולנס ועבודה נרטיבית, וכן בהתערבויות משפחתיות ובעבודה רב-מקצועית. עם ילדים ובני נוער אני עובדת בשיחה ובמשחק, והטיפול מלווה בהדרכת הורים ובקשר עם מערכת החינוך. 

מבחינת ניסיון מקצועי, התמחיתי בבית החולים רמב״ם במרפאת ילדים ונוער, וכן במחלקת אשפוז פסיכיאטרי. בנוסף עבדתי תקופה ארוכה בשירות הפסיכולוגי חינוכי. כיום עובדת בעמותה לילדים בסיכון עם ילדים על הרצף האוטיסטי, ובמכון אריקה לנדאו עם ילדים מחוננים ובעלי יכולות גבוהות. 

בעבודתי צברתי ניסיון בטיפול ארוך וקצר טווח עם מצבים מגוונים כגון דיכאון, חרדה, מצבי משבר, וכן בילדים על הרצף האוטיסטי וילדים בעלי תחלואה כפולה (מחלה גופנית המחריפה מצוקה נפשית). עברתי הכשרות מקצועיות מגוונות, בין השאר בטיפול קוגניטיבי התנהגותי, EMDR, טיפול נרטיבי ומיינדפולנס. 

אני מתגוררת בתל אביב, אמא לשני ילדים, מתרגלת מדיטציה.

050-5597372

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל לאו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל לאו ובאחריותו/ה.