לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ניר צבר

ניר צבר

ניר צבר

פסיכולוג קליני

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-135649

אני פסיכולוג קליני (MA), סיימתי ההתמחות מרפאתית עם ילדים ונוער בקופ״ח מכבי והתמחות אשפוזית עם מבוגרים בטיפול יום של קופ״ח כללית. מקבל מטופלים בקליניקה פרטית במרכז תל-אביב בימים א, ג ו-ה בשעות אחר הצהריים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ניר צבר

אודות ניר צבר

אני פסיכולוג קליני (MA), סיימתי ההתמחות מרפאתית עם ילדים ונוער בקופ״ח מכבי והתמחות אשפוזית עם מבוגרים בטיפול יום של קופ״ח כללית. מקבל מטופלים בקליניקה פרטית במרכז תל-אביב בימים א, ג ו-ה בשעות אחר הצהריים - ערב.  בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית ומטפל בגישה דינאמית, התייחסותית ו-CBT, בהתאמה לצרכי המטופל.ת.

יש לי נסיון קליני בטיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים, וכן בהדרכת הורים, מטפל בעברית ובאנגלית. 

אני מטפל גם בקליניקה של המרכז הגאה ובעל נסיון וידע מקצועי בעבודה עם אוכלוסיית הלהטב״ק. כמו כן, אני מנוסה בעבודה עם דכאון, חרדה ומשברי חיים, תהליכי גיבוש זהות עצמית, קשיים בקשרים זוגיים וחברתיים, נטייה מינית וזהות מגדרית לאורך מעגל החיים ובהקשר המשפחתי.

טיפול פסיכולוגי בשבילי הוא הרבה מעבר לעבודה, אני מרגיש שזו השליחות שלי וחלק מהותי מהמסע שלי בעולם. המוטו שלי בטיפול הוא שכל אדם, בכל גיל או מצב, יכול להיות מאושר יותר אם יקבל סביבה בטוחה ומכילה לחקירה והתבוננות, שתאפשר תהליך שמטרתו להעצים חופש פנימי, בחירה אותנטית, משמעות וסיפוק בחיים.

מוזמנים ליצור קשר:

Nir.tsabar@gmail.com, 054-6204939.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ניר צבר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ניר צבר ובאחריותו/ה.