לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נעם קולט לוין

נעם קולט לוין

נעם קולט לוין

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-84139

אודות נעם קולט לוין בקצרה:

שלום, שמי נעם, אני פסיכולוגית שיקומית מומחית ונוירופסיכולוגית. אני עוסקת בטיפול נפשי במבוגרים, נוער וילדים. מקבלת בקליניקה ברמת-גן הסיבות לפניה לטיפול פסיכולוגי הן מגוונות. אנשים פונים אלי בשל מצוקה או קושי ביחסים...

פניה אל נעם קולט לוין

נעם קולט לוין השיבה ל 0% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות נעם קולט לוין

שלום, שמי נעם, אני פסיכולוגית שיקומית מומחית ונוירופסיכולוגית. אני עוסקת בטיפול נפשי במבוגרים, נוער וילדים. מקבלת בקליניקה ברמת-גן

הסיבות לפניה לטיפול פסיכולוגי הן מגוונות. אנשים פונים אלי בשל מצוקה או קושי ביחסים בינאישיים, דיכאון וחרדות, מצבים רפואיים כרוניים או אירועים המובילים לשינוי בשגרת החיים בשל טראומה או מגבלה.

הטיפול נעשה בגישה אינטגרטיבית המותאמת לאדם, אישיותו וצרכיו הייחודיים ומשלבת גישות פסיכודינמיות, שיקומיות וקוגניטיביות-התנהגותיות.

תחומי הטיפול העיקריים בהם אני מתמחה הם משברים אישיים, קשיים ביחסים בינאישיים, דיכאון, חרדה, פוסט-טראומה, הדרכות הורים והתמודדות עם מצבים רפואיים. הטיפול כולל עבודה פרטנית ובמידת הצורך התערבות רחבה יותר עם בני משפחה, בני זוג, מערכות תעסוקתיות, חינוכיות ועוד.

בנוסף לקליניקה הפרטית אני מטפלת במכון אריאן לטיפול והתפתחות נפשית ורוחנית, מנחה קורסים בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה ועוסקת באבחונים פסיכו-דידקטים של בני נוער בסיכון.

מוזמנים להיכנס לאתר שלי:

https://www.noamlevin.com

או ליצור עמי קשר בטל': 054-2552406

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נעם קולט לוין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נעם קולט לוין ובאחריותו/ה.