לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל מילר

מיכל מילר

מיכל מילר

פסיכולוגית חינוכית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-97814

פסיכולוגית חינוכית מומחית מספר רישום בפנקס הפסיכולוגים: 97814 אני פסיכולוגית חינוכית מומחית ולקראת סיום לימודי פסיכותרפיה קוגנטיבית- התנהגותית (CBT). אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים צעירים בקליניקה פרטית בתל... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיכל מילר

אודות מיכל מילר

פסיכולוגית חינוכית מומחית

מספר רישום בפנקס הפסיכולוגים: 97814

אני פסיכולוגית חינוכית מומחית ולקראת סיום לימודי פסיכותרפיה קוגנטיבית- התנהגותית (CBT). אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים צעירים בקליניקה פרטית בתל אביב. בנוסף, אני עובדת במרפאה לבריאות הנפש בקופת חולים לאומית.

אני בעלת ניסיון רב בעבודה במסגרות ציבוריות ופרטיות; במשך 10 שנים שימשתי כפסיכולוגית חינוכית בשירות הפסיכולוגי של עיריית רמת- השרון. במסגרת זו עבדתי במגוון בתי ספר וגנים ובפרט במסגרות החינוך המיוחד. עבודתי כללה יעוץ לצוותים חינוכיים, טיפול פרטני בילדים ונוער, הדרכות הורים, עריכת אבחונים פסיכולוגים ופסיכו- דידקטים והנחיית קבוצות של סטודנטים. במקביל, עבדתי במשך כ-6 שנים כיועצת קריירה לסטודנטים ובוגרים באוניברסיטת רייכמן. עם הזמן החלטתי להתמקד בתחום הטיפול, ובפרט להתמקצע בגישת ה-CBT. במסגרת זו עבדתי בקליניקה פרטית ברחובות ובפנימיית "גן ונוף" בפתח תקווה, בהן נפגשתי עם מגוון רחב של אוכלוסיות וטיפלתי בטווח רחב של בעיות.

אני מטפלת בקשיים כגון: ויסות רגשי והתנהגותי, קשיים חברתיים, הפרעות חרדה, דכאון, משברי חיים, שאלות של דימוי עצמי, גיבוש זהות ועוד. הטיפול אשר ניתן על ידי הינו אינטגרטיבי ומותאם אישית; אני משלבת בין הגישה הדינאמית הקלאסית המתייחסת לרקע של האדם, הסביבה בה הוא גדל ולכוחות הלא מודעים אשר משפיעים על תפקודו לבין הגישה הקוגנטיבית- התנהגותית (CBT) המדגישה את הפן המחשבתי וההתנהגותי של האדם. גישה זו מתמקדת בעבודה יעילה, מכוונת מטרה ומתייחסת להווה.

כפסיכולוגית חינוכית אני מחזיקה בתפיסה מערכתית אשר ייחודיותה מתבטאת בהיכרות מעמיקה עם מעגלי החיים הסובבים את המטופל (משפחה, לימודים, עבודה וכו') לצד הבנה מעמיקה של עולמו הפנימי. ראייה אינטגרטיבית זו מסייעת במיפוי גורמי תמיכה אפשריים ובאיתור חסמים אשר מעכבים את צמיחתו האישית של המטופל.
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל מילר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל מילר ובאחריותו/ה.