לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שיר מרינוב

שיר מרינוב

שיר מרינוב

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-90814

אודות שיר מרינוב בקצרה:

שמי שיר מרינוב, פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת במבוגרים, מתבגרים ומדריכה הורים. עובדת בגישה דינאמית ובגישת הטיפול הדיאלקטי - התנהגותי (DBT).  בוגרת תואר ראשון של האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני...

פניה אל שיר מרינוב

אודות שיר מרינוב

שמי שיר מרינוב,

פסיכולוגית קלינית מומחית.

מטפלת במבוגרים, מתבגרים ומדריכה הורים. עובדת בגישה דינאמית ובגישת הטיפול הדיאלקטי - התנהגותי (DBT).

 בוגרת תואר ראשון של האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני מהמכללה האקדמית תל אביב יפו.

לאורך השנים עבדתי במסגרות טיפוליות שונות, התמחיתי במרפאה לבריאות הנפש צפון ירושלים ובמחלקה האשפוזית בבית החולים הרצוג. אני  עובדת מעל לעשור בתחום בראות הנפש והטיפול, כפסיכולוגית ומדריכת הורים, בקיבוץ רמת רחל וכפסיכולוגית עצמאית.

במהלך השנים  רכשתי כלים טיפוליים שונים. אני עובדת בגישה הדינמית אך משלבת כלים משיטות וטכניקות טיפול נספות כגוןDBT ,CBT , MINDFULNESS ואייכה.

יש לי ניסיון רב בעבודה עם קשיים נפשיים שונים כגון דיכאון, חרדה ומצבי משבר, כמו גם התלבטויות בצמתים משמעותיים בחיים, בתחום התעסוקתי, קשיים בקשר הזוגי וליווי הורים בהתמודדות עם קשיים בהורות ובקשר עם ילדים בגילאים מגוונים.  

אני מאמינה מאוד בטיפול ככלי ליצירת שינוי וחושבת שפניה לטיפול היא החלטה משמעותית ואמיצה. היא מגלמת בתוכה נכונות לבחון אפשרויות, רגשיות ופרקטיות, שאינן מצויות תמיד ב"תחום הנוחות" המוכר. היא דורשת מוטיבציה להתמודד עם קושי, להתבונן, לקחת אחריות ולפעול לשינוי חיובי. ​​​​​​​

מטפלת בקליניקה פרטית בירושלים ובמודיעין.

ניתן לפנות אליי במייל: shirdror@gmail.com ובטלפון 050-2553131.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שיר מרינוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שיר מרינוב ובאחריותו/ה.