לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עינת אספורמס

עינת אספורמס

עינת אספורמס

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-120321

אודות עינת אספורמס בקצרה:

שמי עינת, אני פסיכולוגית קלינית, בוגרת תואר שני במגמה הקלינית באוניברסיטה העברית.  את הניסיון הטיפולי שלי רכשתי במגוון מוסדות טיפול בינהם: מרכז "הדספייס" לטיפול פסיכולוגי קצר מועד מרפאת ילדים...

פניה אל עינת אספורמס

אודות עינת אספורמס

שמי עינת, אני פסיכולוגית קלינית, בוגרת תואר שני במגמה הקלינית באוניברסיטה העברית. 

את הניסיון הטיפולי שלי רכשתי במגוון מוסדות טיפול בינהם:

אני מטפלת בקליניקה בתל אביב (שיכון דן) במבוגרים ובני נוער וכן מקיימת הדרכות להורים. אני מאמינה שטיפול מוצלח מתרחש כש​​​​​​​יש כימיה טובה בין המטופל למטפל וכי שניהם ביחד מתאימים את אופן וגישת הטיפול כך שתתאים לצרכים ולהעדפות המטופל. אני נוהגת להקדיש את המפגשים הראשונים להיכרות משותפת ביננו ובסיומם נחשוב על אופן העבודה המשותפת. ​​​​​​​

הגישה הטיפולית שלי

אני עובדת בגישה אינטגרטיבית, שהיא שילוב של מספר גישות וטכניקות טיפוליות פסיכודינמיות וכן קוגניטיביות התנהגותיות (CBT). הטיפול כולל הבנה של דפוסי התנהגות וחשיבה שהמטופל סיגל לאורך חייו, אשר משפיעים על תפקודו היומיומי, פוגעים במערכות יחסים וכן במצב רוחו. לצד הבנת דפוסים אלו והסיבות להם, אחת ממטרות הטיפול היא חיבור של הנושאים המדוברים בטיפול למציאות – זו המתרחשת בקשר הטיפולי והמציאות היומיומית. ההנחה היא שהבסיס ליצירת שינוי באמצעות הטיפול הוא שילוב חשוב בין הגעה לתובנות חדשות ומעמיקות, לבין חוויית חוויות שונות מאלו שהמטופל רגיל אליהן. באופן כזה הטיפול מסייע לרכוש בהדרגה דפוסי חשיבה והתנהגות גמישים יותר ומסתגלים יותר.

אני רואה בטיפול פסיכולוגי הזדמנות ייחודית שבה מתאפשרים מרחב חשיבה על העולם הפנימי והחיצוני והתפתחות נפשית. הטיפול יכול להיות ממושך או קצר וממוקד, בהתאם למקרה. ישנם מטופלים שמגיעים סביב נושא ספציפי וישנם שלא מגדירים בהכרח מוקד מסוים.

אנשים רבים מרגישים צורך להתכונן לטיפול ולדעת על מה ידברו. לעומת זאת ישנם נושאים או תחושות שאנשים חשים לעיתים כי אין זה לגיטימי להעלותם בטיפול. אני מזמינה מטופלים להעלות כל נושא או תחושה שעולה במהלך המפגש. זה יכל להיות חלום שחלמו, שיר שהתנגן, מחשבה או אסוציאציה שעלתה בראשם ואולי נראית לא רלוונטית. אלו לעיתים יכולים להוות בטיפול "חלון לנפש" ולאפשר תהליכים טיפוליים משמעותיים. 

​לביקור באתר האינטרנט שלי לחצו כאן

ניתן ליצור עמי קשר בטלפון 054-3009272

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עינת אספורמס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עינת אספורמס ובאחריותו/ה.