לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
7
יוני

הצמחת חוסן בטיפול משפחתי וזוגי ביציאה מתוך משברים וסודות דר אמבר בלאק

8/6/2009 - 7/6/2009 | פורסם על ידי נעם ישראלי

הצמחת חוסן בטיפול משפחתי וזוגי ביציאה מתוך משברים וסודות דר אוון בלאק

מכון שינוי- גליל-ים הרצליה שמח להזמינכם לסדנת אורח מחו"ל :

הצמחת חוסן בטיפול משפחתי וזוגי ביציאה מתוך משברים וסודות

בהנחיית
DR. EVAN IMBER BLACK
ד"ר אוון אימבר בלאק
Ackerman Institute for The Family
New York

דר' אוון אימבר – בלאק, ממכון אקרמן החלוצי והידוע בניו-יורק, נחשבת למובילה והיא מהדמויות הבולטות והחשובות ביותר בתחום הטיפול המשפחתי והזוגי בעולם. עבודתה וכתיבתה המרובה בנושאים של פיתוח חוסן (Resilience), סודות וריטואלים משפחתיים וזוגיים. היא קיבלה את פרס האקדמיה האמריקאית לטיפול משפחתי בשנת 1990, עבור תרומתה המכובדת לתיאוריה והפרקטיקה הטיפולית ובשנת 1999 קיבלה את פרס האיגוד האמריקאי לטיפול משפחתי וזוגי בגין תרומה מצטברת לנישואין וטיפול משפחתי. כמו כן, הינה הנשיאה לשעבר של האקדמיה האמריקאית לטיפול משפחתי והעורכת של "Family Process" כתב העת הבינלאומי לטיפול משפחתי. דר' אוון אימבר בלאק היא המחברת של למעלה מחמישים מאמרים ומספר ספרים. (פרטים נוספים עליה ניתן לקרוא בלינק המצורף )

בסדנא זו תציג דר' אימבר-בלאק מודל המטפל במגוון רחב של מצבים משבריים ו/או טראומטיים במשפחה, הן מצבים אקוטיים והן כרוניים (כגון: משברים זוגיים, גירושין, אבדן ושכול, מחלות כרוניות או סופניות, גילוי עריות, פשיטת רגל, אלכוהול, גילוי סודות קשים ועוד). היא תציג ותדגים בקטעי וידיאו מרובים מעבודתה, בסימולציות ואולי אף בראיון "חי" איך להציף ולפתח את יכולות ההתמודדות ולבנות חוסן במצבים שנחווים כ"בלתי אפשריים".

ביום השני של הסדנא דר' אימבר-בלאק תעבוד עם זוגות, או משפחות שמטפלים מזהים קושי בעבודה עמם ומעוניינים להביא לראיון "חי" (בהזמנה מראש) או להדרכה בסימולציה. יתקיים דיון והעמקת התיאוריה תוך גיבוש השלכות מעשיות ושימת דגש על טכניקות עבודה במצבים ייחודיים.

לפרטים נוספים ביוגרפיה ופרסומים של האורחת

http://www.machonshinui...dim_text_307

הסדנא תתקיים בשפה האנגלית

מועד: ימי א'-ב', 07-08 ביוני 2009, בין השעות 9:00 עד 16:30,

דמי השתתפות: 690 ₪ + מע"מ ליומיים מלאים. ליום אחד 415 ₪ + מע"מ

הרשמה במכון בטלפון 09-9551973, אצל עופרה.
ניתן להירשם במכון באמצעות כרטיס אשראי.

או באתר www.machonshinui.co.il


תגיות: