לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
שכחת את הסיסמה? הקלידו אימייל ולחצו כאן אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לזכרה של המשוררת הפולניה הגדולה ויסלבה שימבורסקה

לזכרה של המשוררת הפולניה הגדולה ויסלבה שימבורסקה

רות נצר | 6/2/2012 | 9,405 צפיות | הרשמו כמנויים

ויסלבה שימבורסקה

(לזכרה. פברואר 2012)

מה כבר קרה?

מה כבר קורה בעולם?

שום דבר לא קורה

כמו שבודהה אמר

שהכל אשליה והאמת

המוחלטת מעבר לכל.

מה כבר קרה? שום דבר

רק שאלפי אנשים

אם לא יותר, מתים כל רגע,

נחנקים, נאנסים, נרצחים.

אולי בעיקר נשים.

מה כבר קרה? שום דבר

רק שמשוררת אחת מתה

מה זה חשוב, משוררת אחת

פחות בעולם, אפילו אם זו ויסלבה

ששרדה את המאה העשרים

שניסחה עבורנו את רגעינו הקטנים

באנושיות מצמיתה, באירוניה חומלת

בסובלנות של נמלה חכמה

ומוטת כנפים של עיט

מה כבר קרה? העולם

ממשיך להסתובב על צירו

בשעה שויסלבה מתה

משורר חכם חדש נולד

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא:
יעל הלוי
יעל הלוי
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), רמת גן והסביבה
עינת לבהר
עינת לבהר
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
כפר סבא והסביבה, פרדס חנה והסביבה, נתניה והסביבה
ד"ר רעות זרחוביץ
ד"ר רעות זרחוביץ
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
ליאת פרקש
ליאת פרקש
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
חיפה והכרמל
ד"ר רעיה בלנקי-וורונוב
ד"ר רעיה בלנקי-וורונוב
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
אונליין (טיפול מרחוק), נתניה והסביבה
אלון פלצור
אלון פלצור
פסיכולוג
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)

עוד בבלוג של רות נצר

בתקופת החגים מתאים להתפנות לזיקת האדם אל הרגש הדתי. אביא כאן שני שירים בהם בוקע הרגש הדתי כחוויה טבעית...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

dvora ashkenazidvora ashkenazi27/2/2012

מה כבר קרה?. ויסלבה
ששרדה את המאה העשרים
שניסחה עבורנו את רגעינו הקטנים
באנושיות מצמיתה, באירוניה חומלת
בסובלנות של נמלה חכמה
ומוטת כנפים של עיט

ממש היא, והיא מאוד תחסר

יגאל בן חייםיגאל בן חיים13/2/2012

שיר לנפש. תודה על השיר,כמו תפילה בין ביון לאוגדן,למרות הסבל והמות השירה היא ניצחית ואולי מחיה מנצחת בקצת את המות

galia golangalia golan12/2/2012

פשוט מקסים [ל"ת].

גליה אלמוגגליה אלמוג12/2/2012

אהבתי והתרגשתי. מאד אהבתי את שירתה של ויסלבה שימבורסקה, לאורך השנים הייתי קוראת נאמנה ויותר מכך, שותפה לראיית העולם המפוקחת אך החומלת. שמחתי לגלות שכבדת את זכרה בפוסט לירי, עדין ומרגש, תודה רבה !