
זה חטא לחיות בכתה ח'? | עוזית דגן
חברי הקהילה | 4/12/2015 | 3,556 צפיות | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג
מֵעַל רַכֶּבֶת הַחַיִּים
הָרוֹעֶשֶׁת, הַשַּׁאֲנַנָּה,
צִפּוֹר קְטַנָּה פָּרְשָׂה כָּנָף,
בַּפַּעַם הָאַחֲרוֹנָה.
"מָה אֲנִי, אֲוִיר?"
צִיְּצָה, בְּעוֹדָהּ בְּקִינָה,
"אָטוֹם? חַיְדַּק? לֵיצָן? סְתָם חַיָּה מְשֻׁנָּה?
הִגַּעְתִּי לַמַּסְקָנָה שֶׁאֵין דָּבָר כָּזֶה חֲבֵרִים"
כָּתְבָה הַנֶּפֶשׁ הַמְּעֻנָּה,
וּבְהַשִּׁירָהּ מִשְׁקוֹלוֹת שֶׁל כְּאֵב דָּחוּס
פָּרְחָה, קַלָּה מֵהָאֲוִיר,
וְהָיְתָה
לַעֲנָנָה לְבָנָה.
