לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רונית גולצמן

רונית גולצמן

רונית גולצמן

מטפלת בהבעה ויצירה מאומתת
מספר רישום (עד 2004): 57508350

אודות רונית גולצמן בקצרה:

אני תרפיסטית במוסיקה ותנועה מזה 18 שנה. במהלך השנים עבדתי בבתי ספר לילדים לקויי למידה עם בעיות רב מערכתיות, מועדונים טיפוליים לילדים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות ובקליניקה פרטית בה אני עובדת עד היום. אני עובדת...

פניה אל רונית גולצמן

רונית גולצמן עוסקת בטיפול במוסיקה.

דוברת עברית.

אודות רונית גולצמן

אני תרפיסטית במוסיקה ותנועה מזה 18 שנה.

במהלך השנים עבדתי בבתי ספר לילדים לקויי למידה עם בעיות רב מערכתיות, מועדונים טיפוליים לילדים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות ובקליניקה פרטית בה אני עובדת עד היום.

אני עובדת עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים בטיפולים אינדיוידואלים וקבוצתיים. האוכלוסיה הפונה :מטופלים הסובלים מקשיים רגשיים, התנהגותיים, תקשורתיים המשפיעים על תפקודם ברמה האישית והחברתית.

המוסיקה והתנועה הן אמצעים להבעה רגשית ותקשורתית ומכאן כוחן. הטיפול מותאם לצרכי המטופל ומשלב חוויה ועיבוד מילולי. הטיפול בילדים מלווה בהדרכת הורים .

בנוסף אני מעבירה הרצאות, סדנאות והשתלמויות לגופים שונים ולצוותים במקומות עבודה הזקוקים לעיתים לדיאלוג בדרך אחרת.

בנוסף ללימודי התרפיה במוסיקה ותנועה (מכללת לוינסקי) למדתי פסיכותרפיה למבוגרים באוניברסיטת ת"א וגישור. אני מאמינה שטיפול יכול לעלות את רמת החיים של המטופל וזוכרת שזו זכות גדולה להיות שותפים לתהליך זה.                                 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רונית גולצמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רונית גולצמן ובאחריותו/ה.