לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר רונית אהרוני

ד"ר רונית אהרוני

ד"ר רונית אהרוני

טיפול פסיכודינמי משולב מוסיקה, מיינפולנס ,ACT וטיפול מבוסס חמלה

מטפלת בהבעה ויצירה מאומתת
מספר רישום (עד 2004): 21951

אני עוסקת בתחום הפסיכותרפיה ומשלבת מוזיקה ואלתור כבר יותר מ 20 שנה. אני בעלת תואר שלישי ,בוגרת אוניברסיטת TEMPLE בארה"ב. אני מרצה במסלול לתרפיה במוסיקה בקריה האקדמית אונו. בשנים האחרונות העמקתי את תחומי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר רונית אהרוני

אודות ד"ר רונית אהרוני

אני עוסקת בתחום הפסיכותרפיה ומשלבת מוזיקה ואלתור כבר יותר מ 20 שנה. אני בעלת תואר שלישי ,בוגרת אוניברסיטת TEMPLE בארה"ב. אני מרצה במסלול לתרפיה במוסיקה בקריה האקדמית אונו. בשנים האחרונות העמקתי את תחומי הידע שלי לגישות מתחום המיינדפולנס, ACT ׁ( אימון לקבלה ומחויבות) וכן גישה מבוססת חמלה. בעבודתי, חשוב לי לפגוש את המטופלים שלי היכן שהם נמצאים מול הייחודיות של כל אחד ואחת, דרך הקשבה, נוכחות אמפטיה ומחויבות למסע הטיפולי-אנושי המשותף.

  בתוך הקשר הטיפולי המתהווה, דרך הקשבה עמוקה לסיפור האישי של כל מטופל.ת. אנו חוקרים יחד תכנים אישיים ובין אישיים במרחב אקטיבי של התבוננות לתוך תחושות רגשות ומחשבות, על מנת לפגוש ולגעת בנקודות הכאב, ובאותה מידה, לתת מקום לחלקים הבריאים והמיטיבים של כל אחד ואחת. 


השימוש באלתור החופשי הינו אחד מהכלים המאפשרים דרכי חקירה ועיבוד לתהליכים נפשיים. היכולת לביטוי צלילי ספונטני בכלי נגינה שונים ( ללא צורך בידע מוסיקלי קודם) מאפשרת לכל אדם הבעה שמעבר למילים וכניסה לחלקים מודעים ולא מודעים בעצמי ובקשר עם האחר. בתהליך האלתור אני מזמינה את המטופל לתוך מרחב בטוח המאפשר לו לנוע פנימה לתוך הצלילים ולחקור תבניות התנהגות ומחשבה בתוך התהליך המוסיקלי ומחוצה לו- בחיים עצמם. היכולת לאלתר ( כתהליך של אימון) מאפשרת לנו לנוע מחוץ לתבניות המוכרות, ללמוד להסיר שיפוטיות ולמצוא אומץ ונחישות לחבור לחלקים אוטנטיים בחלקי העצמי השונים. 
בנוסף, אני משלבת כלים בתחום המיינדפלונס ACT וטיפול ממוקד חמלה. גישות אלו תומכות באימון מחשבתי תודעתי ומאפשרות למטופל לפגוש את הרגש כפי שהוא, לחקור מצבים רגשיים וללמוד לווסת את עצמתו ואת ה"סיפור הפנימי" שמלווה את הרגש. בתהליך הטיפולי נלמד להגמיש דרכי מחשבה ,ולהחליף תבניות תגובה לא רצויות בפעולות מיטיבות וחומלות יותר ובכך להרחיב את תחושת החופש הפנימי והיכולת לבחור מתוך עירנות גבוהה יותר למצבים שונים בחיים. היכולת של אדם להרחיב את מידת החופש הפנימי לבחור את דרכי התגובה מהווה בסיס משמעותי ליצירת רווחה נפשית, לתחושת אושר ומימוש הפוטנציאל האישי הגלום בו.

הקליניקה שלי נמצאת בכפר סבא. ליצירת קשר ניתן לפנות במייל ronitaharoni9@gmail.com או בטלפון: 058-7711474

לעוד מידע היכנסו לאתר שלי ולדף האינסטגרם :https://ronitaharoni9.wixsite.com/drronitaharoni   

https://www.instagram.com/freethemind_therapy?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA

 

 

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר רונית אהרוני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר רונית אהרוני ובאחריותו/ה.