לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דינה מרכוס

דינה מרכוס

דינה מרכוס

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-2838

אני פסיכולוגית קלינית בכירה ומדריכה בתחום הפסיכותרפיה. בעלת ניסיון עשיר בטיפול עם מגוון רחב של מטופלים וסוגי מצוקות. יש לי ניסיון רב בעזרה לאנשים במצבי חרדה, דיכאון, סובלים מטראומה נפשית, בעיות פסיכוסומטיות  ואנשים... קראו אודותיי בהרחבה...


שרון ושומרון

פניה אל דינה מרכוס

דוברת עברית.

אודות דינה מרכוס

אני פסיכולוגית קלינית בכירה ומדריכה בתחום הפסיכותרפיה. בעלת ניסיון עשיר בטיפול עם מגוון רחב של מטופלים וסוגי מצוקות. יש לי ניסיון רב בעזרה לאנשים במצבי חרדה, דיכאון, סובלים מטראומה נפשית, בעיות פסיכוסומטיות  ואנשים המתמודדים עם מחלות. 
אני מאמינה במפגש חי ואותנטי בחדר הטיפול ממנו ניתן להתייחס באופן מרפא הן למשברי החיים והן לדפוסים שנוצרו בעבר והן לצמיחה הנפשית בעתיד.

בתהליך התפתחותי כמטפלת הרגשתי תמיד כי טיפול יהיה מעמיק יותר אם יהיה בו מקום גם לחוויות הגופניות-רגשיות. המשכתי לחקור ולהתעניין בנושא 
 באופן תיאורטי ובחדר הטיפולים. להבנתי הנפש שוכנת בתוך מצע הגוף משפיעה עליו ומושפעת ממנו, דוברת אותו או דוברת באמצעותו. ההתפתחות הרגשית על חוויותיה השונות רשומה בגוף ובנפש. 
עברתי הכשרה ארוכה במכון הישראלי לאנליזה ביואנרגטית, שהיא סוג של פסיכותרפיה גופנית, ואני כיום אנליטיקאית ביואנרגטית מטעם הארגון הבינלאומי לאנליזה ביואנרגטית (IIBA). אני מקשיבה למטופל הן לדבור הבא באופן מילולי והן לדבור המגיע משפת הגוף. אני מאמינה שכל שינוי נפשי מכיל בתוכו גם שינוי גופני.

לעיתים המצוקה מתמקדת ברובה בין בני הזוג ואז הטיפול המומלץ הוא טיפול זוגי. יש לי ניסיון בטיפול זוגי. בטיפול זוגי ישנו מרחב לטפח את ההקשבה אחד לשני. המטרה היא לשפר את התקשורת וליצור היכרות מעמיקה ואינטימית יותר בין בני הזוג ואפשרות להגמשת דפוסי ההתנהלות המשותפים. אני מייעצת ושותפה להחלטה מתי כדאי להיות בטפול זוגי ומתי להיות בטפול פרטני.

יש לי ניסיון של שנים רבות בטיפול בילדים, במתבגרים ובהדרכת הורים. כיום אני עובדת עם מתבגרים ובהדרכה וטיפול להורים.

כמו כן שנים רבות אני עוסקת בהדרכה מקצועית למטפלים הן באופן פרטני והן באופן קבוצתי. אני מדריכה במרכז ויניקוט בתוכנית מפת דרכים ובתוכנית לטיפול באומנויות.

אני נותנת טיפול מוזל למטפלים בתהליך הכשרה. 

הקליניקה שלי נמצאת באבן יהודה שבאזור השרון.

להתקשרות: טלפון: 054-4750572, דוא"ל: dinamarcus10@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דינה מרכוס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דינה מרכוס ובאחריותו/ה.