לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קרן יעקבי

קרן יעקבי

קרן יעקבי

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-8832

שמי קרן יעקבי ואני מטפלת מוסמכת בתנועה M.A וחברת יה"ת. ב-15 שנים האחרונות אספתי התנסויות מגוונות בטיפול בבני נוער ומבוגרים במרכזים לבריאות הנפש ובמשרד החינוך. אני מומחית בעבודה עם טראומה מינית ומתמחה בפסיכותרפיה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל קרן יעקבי

אודות קרן יעקבי

שמי קרן יעקבי ואני מטפלת מוסמכת בתנועה M.A וחברת יה"ת. ב-15 שנים האחרונות אספתי התנסויות מגוונות בטיפול בבני נוער ומבוגרים במרכזים לבריאות הנפש ובמשרד החינוך. אני מומחית בעבודה עם טראומה מינית ומתמחה בפסיכותרפיה פסיכואנליטית. רכשתי נסיון גם בעבודה במצבים משבריים טראומטיים. עובדת כמומחית תחום הפרעות נפשיות במתי"א תל אביב. מטפלת בקליניקה פרטית בבני נוער ומבוגרים, מטפלת בהורות ועורכת התערבויות במשבר.
אני מזמינה לטיפול את כל מי שחשקה נפשו במרחב מוגן להקשבה מכבדת, סקרנית ושאינה שיפוטית לסיפור הגוף והנפש, הגלוי והסמוי.
אני מאמינה שבתוך הקשר, ביני לבין עצמי וביני לבין המטפלת, אפשר לגלות ולרקום יחד את מה שמבקש להיחשף, להיבנות מחדש, ולקבל מענה בעדינות ובסבלנות
אני מטפלת בגישה פסיכודינמית עם טכניקות נוספות מעולם הגוף נפש.
הטיפול באמצעות תנועה מתאים לכל אדם ובכל גיל, ללא קשר לנסיון קודם בעבודה עם הגוף; מדובר בהזדמנות ללמוד אפשרות נוספת להתבונן על אתגרי החיים, באשר הם, לעשות לעצמי מקום ולהשתמש בגוף כמשאב לתמיכה עבור עצמינו. 
הקליניקה ממוקמת בשכונת רמת חן, חניה בשפע. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קרן יעקבי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קרן יעקבי ובאחריותו/ה.