לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מורן שילמן

מורן שילמן

מורן שילמן

עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35163

עובדת סוציאלית קלינית (MSW), בעלת ניסיון נרחב בעולם הטיפול והשיקום במסגרת בית החולים שיבא ובמסגרות בריאות הנפש. מטפלת בגישה פסיכודינמית ומשלבת כלים מהטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי בהתאם לצורך. מתמחה בטיפול רגשי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מורן שילמן

אודות מורן שילמן

עובדת סוציאלית קלינית (MSW), בעלת ניסיון נרחב בעולם הטיפול והשיקום במסגרת בית החולים שיבא ובמסגרות בריאות הנפש. מטפלת בגישה פסיכודינמית ומשלבת כלים מהטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי בהתאם לצורך.

מתמחה בטיפול רגשי על רקע משבר רפואי (מחלה כרונית/אקוטית, נכות, טיפולי פוריות, היריון ולידה, שיקום, אבל ואובדן): אבחנה של מחלה חדשה היא אירוע מאיים על הנפש, על השלמות הגופנית, על שגרת החיים ועל המרקם המשפחתי. היא מלווה בחששות רבים ודורשת שינוי של המוכר. מניסיוני המקצועי לצד הטיפול הרפואי ניתן להקל רגשית על המטופל ומשפחתו ולתרום לתהליך החלמה יעיל יותר. מלווה חולים, מחלימים ובני משפחה בתהליכי הסתגלות ושיקום. עובדת מזה 6 שנים בבית חולים במחלקות מבוגרים וילדים- היריון בסיכון, יולדות, פגיה, ניתוחי לב, טיפול נמרץ, השתלות ריאה, אנדוקרינולוגיה ילדים ושיקום ילדים.  

בנוסף, מציעה טיפול על רקע משברי חיים (גירושים, מעבר דירה, פיטורים), בעיות בדימוי העצמי ובתחושת המסוגלות, הפרעות מצב רוח (דכאון, חרדה), קושי במערכות יחסים וצורך בשינוי חיובי. 

מקבלת נוער ומבוגרים בקליניקה ברעננה.

050-6793133

 moranschilman@gmail.com

השכלה:

תואר ראשון (BA) במדעי ההתנהגות-פסיכולוגיה וסוציולוגיה, המכללה האקדמית ת"א-יפו, מצטיינת דיקן.

תואר שני (MA) בעבודה סוציאלית- מגמה טיפולית בהתרכזות שיקום ובריאות, אונ' בר-אילן, בהצטיינות.

השתלמויות מקצועיות: עבודה טיפולית בגישה נרטיבית, CBT אינטגרטיבי, התערבות זוגית ומשפחתית בעת משבר רפואי, טיפול בשכול ואובדן, טיפול ראשוני בנפגעי אירוע קיצון (טראומה)

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מורן שילמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מורן שילמן ובאחריותו/ה.