לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דניאל עציוני דנן

דניאל עציוני דנן

דניאל עציוני דנן

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-152507

מטפלת בגישות שונות בהתאם לצורך ולרצון. משלבת בין טיפול בגישות פסיכולוגיות קלאסיות, טיפול קוגנטיבי התנהגותי (CBT), טיפול חוויתי בדגש על חיבור הגוף והנפש, וטיפול מבוסס קשיבות (Mindfulness) וחמלה בהשראה בודהיסטית. החיים... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0586676680 בימים:
ראשון, בין 17:00 ל 21:00
שני, בין 15:00 ל 20:00
שלישי, בין 10:00 ל 15:00
שישי, בין 10:00 ל 13:00
שבת, בין 10:00 ל 18:00

פניה אל דניאל עציוני דנן

אודות דניאל עציוני דנן

מטפלת בגישות שונות בהתאם לצורך ולרצון. משלבת בין טיפול בגישות פסיכולוגיות קלאסיות, טיפול קוגנטיבי התנהגותי (CBT), טיפול חוויתי בדגש על חיבור הגוף והנפש, וטיפול מבוסס קשיבות (Mindfulness) וחמלה בהשראה בודהיסטית.

החיים מפגישים עם שלל אתגרים. אתגרים במציאות החיצונית וכאלו שמתרחשים בתוכנו - בליבנו, מוחנו, גופנו. בין אם מדובר בטראומות עבר, משברי הווה, דפוסים שתוקעים אותנו, נוגסים לנו בחופש להיות האנשים שאנו מאחלים להיות בעולם.טיפול פסיכולוגי יכול לעזור להכיר ולהתיידד עם עצמנו ועם החיים. ללמוד על המערכת המורכבת והייחודית שהיא אנחנו, וללמוד איך לנוע מתוך כך. ללמוד להקשיב לעצמנו, לייצר מערכות יחסים אינטימיות טובות ובריאות, לפתח את היכולת שלנו לפעול וליצור בעולם, את הערך העצמי שלנו, את היכולות להתמודד עם הפחדים שלנו ולחגוג את הכוחות שבנו.
לצד הכלים המקצועיים, טיפול הוא קודם כל קשר שנוצר בין המטפלת למטופל.ת. מפגש המשלב בין האנושי למקצועי. לעיתים טיפול הוא מרחב בו אפשר לפרוס את הדברים ולהאיר עליהם באור אחר, חדש. לעיתים כמו מעבדה בה אפשר לחקור בזמן אמת דפוסים אותם אנו פוגשים גם בחוץ, וללמוד דרכים אחרות לחוות ולפעול.
 

מטפלת במבוגרים ונוער בקליניקה פרטית במודיעין-מכבים-רעות ואונליין. 

השכלה אקדמית:

* מוסמכת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית (M.A) – אוניברסיטת רייכמן (סיום בהצטיינות)

* בוגרת הכשרת פסיכותרפיה בשיטת "האקומי" – פסיכותרפיה חוויתית המבוססת על קשיבות לרגע ותבונת הגוף – נפש

* מוסמכת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המוח והקוגניציה (B.A) – אוניברסיטת בן גוריון

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דניאל עציוני דנן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דניאל עציוני דנן ובאחריותו/ה.