לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קרן רנן לוי

קרן רנן לוי

קרן רנן לוי

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-151545

שמי קרן רנן לוי, אני פסיכולוגית בהתמחות קלינית המטפלת בילדים, בני נוער, בוגרים- צעירים ומבוגרים, בקליניקה פרטית בתל אביב. אני מטפלת בגישה דינמית ומשלבת כלים קוגניטיביים התנהגותיים (CBT) אם יש בכך צורך ורצון. במפגש... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל קרן רנן לוי

אודות קרן רנן לוי

שמי קרן רנן לוי, אני פסיכולוגית בהתמחות קלינית המטפלת בילדים, בני נוער, בוגרים- צעירים ומבוגרים, בקליניקה פרטית בתל אביב. אני מטפלת בגישה דינמית ומשלבת כלים קוגניטיביים התנהגותיים (CBT) אם יש בכך צורך ורצון. במפגש המשותף אני רואה חשיבות בהבנת הצרכים הייחודים למטופל והתאמת הטיפול אליהם. 
 
אני רואה טיפול כמרחב בטוח, אמפתי ולא שיפוטי שמתאפשר בזכות הקשר הטיפולי שנבנה בין המטופל למטפל. במסגרת הטיפול יש למטופל הזדמנות להבין את עצמו ועברו, להתמודד עם קשיי ההווה ולצמוח. התבוננות משותפת ברגשותיו ואמונותיו של המטופל תוכל להוות אבן דרך לבחינת השפעתם על חייו.  תהליך הטיפול מסייע להתגבר על מכשולים חיצוניים ופנימיים ומאפשר גילוי עצמי, קבלה ושינוי.

ניתן לפנות אליי טלפונית על מנת לקבוע פגישת היכרות ראשונית, במהלכה נוכל להבין את סיבת הפניה ולבחון את המענה המתאים עבורה. ליצירת קשר 0542076680

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קרן רנן לוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קרן רנן לוי ובאחריותו/ה.