לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קרן עבודי

קרן עבודי

קרן עבודי

עובדת סוציאלית, מטפלת זוגית ומשפחתית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16203
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 6618

עובדת סוציאלית, MSW, מטפלת מוסמכת מטעם האגודה  הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי. עוסקת בפסיכותרפיה פרטנית, זוגית ומשפחתית. התמחות בתחומים: משברים במעגל חיי המשפחה, קשיים בתקשורת הזוגית, משפחות בתהליכי פרידה וגירושין,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל קרן עבודי

אודות קרן עבודי

עובדת סוציאלית, MSW, מטפלת מוסמכת מטעם האגודה  הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי.

עוסקת בפסיכותרפיה פרטנית, זוגית ומשפחתית.

התמחות בתחומים: משברים במעגל חיי המשפחה, קשיים בתקשורת הזוגית, משפחות בתהליכי פרידה וגירושין, התמודדות עם פרידה ואובדנים, הורות לאחר פרידה, הורות לילדים עם צרכים מיוחדים, ליווי פרטני במצבי משבר ואתגר, צמיחה והתפתחות, התמודדות עם דיכאון וחרדה. עבודה בגישה דינאמית התייחסותית.

ניסיון תעסוקתי בגופים ציבוריים - עבודה במחלקה לשירותים חברתיים כעו"ס  משפחות, עו"ס לחוק סדרי דין, יו"ר וועדות לתכנון טיפול והערכה של קטינים בסיכון, טיפול ביחידים ובמשפחות במצבי משבר, בתחנה לטיפול בפרט ובמשפחה, הדרכת קבוצות בתחום הורות ומשפחה, מדריכת סטודנטים לתואר ראשון בעו"ס.

תפיסת עולם - מתוך נסיוני כמטפלת וכן מתוך חוויותיי האישיות, מאמינה כי כל אדם שואף למצות את יכולותיו האישיות באופן חיובי, ייחודי והרמוני עם העולם. לעיתים החיים מפגישים אותנו עם קושי או אתגר, שנראה כבד מדי, או שאנו מרגישים בודדים ולא מובנים על ידי הסביבה שלנו. אני מאמינה שאם נמצא את הדרך לשלום עם עצמנו, תימצא גם הדרך לייצר תנועה בעולם שבחוץ.

כתובת הקליניקה - השומר 12 הוד השרון. טלפון: 053-4564094.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קרן עבודי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קרן עבודי ובאחריותו/ה.