לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה שמיע

הילה שמיע

הילה שמיע

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-1896

מטפלת באומנות M.A.A.T.  מטפלית בילדים ובני נוער בקליניקה ברמת גן. הטיפול מלווה בהדרכת הורים.  הטיפול מתאים למגוון אוכלוסיות, למשל: בעיית גבולות ודחיית סיפוקים, סף תסכול נמוך, דימוי עצמי נמוך, חרדות, לקויות למידה,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הילה שמיע

אודות הילה שמיע

מטפלת באומנות M.A.A.T. 

מטפלית בילדים ובני נוער בקליניקה ברמת גן. הטיפול מלווה בהדרכת הורים. 

הטיפול מתאים למגוון אוכלוסיות, למשל: בעיית גבולות ודחיית סיפוקים, סף תסכול נמוך, דימוי עצמי נמוך, חרדות, לקויות למידה, קשיי קשב והיפראקטיביות, התפרצויות זעם, התמודדות עם טראומה, גירושי הורים, הסתגלות למסגרת חדשה וקשיים חברתיים. הטיפול מתאים מאוד גם לילדי ASD, אני עובדת עם ילדים על הספקטרום מעל עשר שנים ובעלת תואר שני בטיפול באומנות עם התמחות בתחום.

טיפול באומנות ממש לא מחייב את האדם להיות מוכשר באומנות 😊 פשוט הטיפול לא מתמקד רק בתקשורת מילולית, יש בקליניקה מרחב עצום של חומרים ומשחקים שאין אחד שלא מוצא את עצמו. 
הרציונל התיאורטי של הטיפול באמנות הוא שלתהליך היצירה מטבעו יש השפעה טיפולית על היוצר, הביטוי האמנותי לא נוגע רק לתוצר הסופי, אלא לתהליך היצירה, והתוצר הסופי מעודד תהליכים נפשיים משמעותיים. 
אני עובדת עם ילדים ונוער, אוכלוסיות שלפעמים לא מעוניינות לשבת לדבר שעה, ובאמצעות העושר האומנותי והמשחקי שיש אצלי בחדר אנחנו עוקפים את מכשול התקשורת המילולית. 

 אצלי הטיפול בילדים מלווה בפגישות קבועות עם ההורים. במפגשים עם ההורים, יש גם הדרכה וגם חקירה משותפת של נושאים הקשורים להתנהגות הורית, תוך שמירה על התמקדות ברורה בילד. פגישות ההורים עוזרות להורים להתמודד עם מגוון רגשות ולטפח יכולות הבנה וקבלה תוך פיתוח תנאים טובים יותר להורות אפקטיבית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה שמיע, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה שמיע ובאחריותו/ה.