לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבל דגן יולזרי

ענבל דגן יולזרי

ענבל דגן יולזרי

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 34433

כולנו צריכים שהקול שלנו יישמע, שייראו אותנו באמת. כולנו מבקשים לחיות את חיינו בשלווה, בשמחה, באהבה. לפעמים במפגש עם החיים אנחנו מתקשים להקשיב למה שליבנו חפץ, לאמת שמבקשת להתגלות מתוכנו. אני מזמינה אותך למרחב שבו... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענבל דגן יולזרי

אודות ענבל דגן יולזרי

כולנו צריכים שהקול שלנו יישמע, שייראו אותנו באמת. כולנו מבקשים לחיות את חיינו בשלווה, בשמחה, באהבה. לפעמים במפגש עם החיים אנחנו מתקשים להקשיב למה שליבנו חפץ, לאמת שמבקשת להתגלות מתוכנו.

אני מזמינה אותך למרחב שבו נוכל להקשיב יחד לעולם הפנימי שלך. מרחב שבו מותר לחשוב הכל, להרגיש הכל, לומר הכל. מרחב שבו תלמד לאפשר לקול הייחודי שלך, למצפן הפנימי שלך להאיר לך את הדרך. יחד נתיר את הקשרים שהותירו בנפשך כאב, עצבות, חרדה, כעס, לחץ ואת מה שמקשה עליך לחיות את חייך במלואם. מרחב שבו תוכל להתגלות מתוך עצמך ופשוט להיות מי שאתה במלוא הדרך.

שמי ענבל דגן יולזרי. למדתי תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית באוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית. בעלת ניסיון של למעלה מעשור בהנחיית קבוצות.

בקליניקה שלי אני מטפלת במבוגרים ובמתבגרים שמבקשים דרך חדשה להתמודד עם הקשיים שעולים בחייהם. יחד אנחנו מגלים את הדרך של האדם למימוש עצמי, לאושר ולשלווה.

הקליניקה ממוקמת ברמת גן. קיימת אפשרות גם לטיפול מרחוק בזום. ניתן ליצור איתי קשר ב- 052-5308090

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבל דגן יולזרי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבל דגן יולזרי ובאחריותו/ה.