לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עמר עזריאל

עמר עזריאל

עמר עזריאל

פסיכולוג, מרפא בעיסוק

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-149661
מרפא בעיסוק מאומת
מספר תעודה: 14-122603

שמי עמר, פסיכולוג בהתמחות קלינית, מטפל בקליניקה פרטית בתל אביב. אני עובד עם מבוגרים/ות ומתבגרים/ות ומסייע בהתמודדות עם קשיים רגשיים, בהם מצבי חרדה, דיכאון, OCD וטראומה, וכן בעיסוק בשאלות של זהות, העדפה מינית, אתגרים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עמר עזריאל

אודות עמר עזריאל

שמי עמר, פסיכולוג בהתמחות קלינית, מטפל בקליניקה פרטית בתל אביב. אני עובד עם מבוגרים/ות ומתבגרים/ות ומסייע בהתמודדות עם קשיים רגשיים, בהם מצבי חרדה, דיכאון, OCD וטראומה, וכן בעיסוק בשאלות של זהות, העדפה מינית, אתגרים במערכות יחסים ומשברי הסתגלות. במקביל לעבודתי הקלינית, אני חוקר הפרעות חרדה וטיפול בהן באוניברסיטת תל אביב.

אני מאמין בכוחו של מפגש טיפולי לקדם שינוי ותנועה שלפעמים קשה להניע לבד. מטרתי היא לסייע למטופלים שלי להיות קרובים יותר לעצמם ולפתח מנגנוני התמודדות יעילים שיוכלו לאפשר להם ריפוי, צמיחה וסיפוק.

אני סבור שטיפול פסיכולוגי יעיל כאשר הוא מותאם לצרכי המטופל תוך גילוי גמישות ופתיחות, והתאמה של התהליך לצרכיו הייחודיים. בעבודתי אני מטפל בגישה אינטגרטיבית, תוך שילוב בין גישות דינמיות לעקרונות הגישה הקוגניטיבית התנהגותית (CBT). אני שואף לאפשר תנועה בין עבודת עומק, המתבססת על הכרות מעמיקה עם ההיסטוריה האישית המוקדמת, לבין התמקדות בהווה ובבעיות ה"בוערות" ביותר למטופליי.

ליצירת קשר: 052-4564669 / אימייל: omer.azriel@gmail.com

 

השכלה אקדמית:

תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית, אוניברסיטת תל-אביב

תואר ראשון (B.OT) בריפוי בעיסוק, האוניברסיטה העברית בירושלים

 

ניסיון מקצועי:

מרפאה פסיכיאטרית כללית, ביה"ח תל השומר

מרפאה להפרעות חרדה, היחידה הפסיכולוגית ביה"ח שניידר

 מחלקת אשפוז סגורה, המרכז לבריאות הנפש אברבנאל

מכון "טמיר" לפסיכותרפיה

מחלקת שיקום ילדים, ביה"ח "לוינשטיין"

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עמר עזריאל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עמר עזריאל ובאחריותו/ה.