לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה הרמן

הילה הרמן

הילה הרמן

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 37414
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-4402

אודות הילה הרמן בקצרה:

נעים מאוד, שמי הילה הרמן. עובדת סוציאלית קלינית(M.S.W) ומטפלת באמנויות- התמחות בביבליותרפיה (M.A). אני עובדת עם ילדים, מתבגרים  ומבוגרים בקליניקה שקטה  ונעימה בקיבוץ שער העמקים.(ליד קריית טבעון) הנני בעלת...

פניה אל הילה הרמן

אודות הילה הרמן

נעים מאוד, שמי הילה הרמן. עובדת סוציאלית קלינית(M.S.W) ומטפלת באמנויות- התמחות בביבליותרפיה (M.A). אני עובדת עם ילדים, מתבגרים  ומבוגרים בקליניקה שקטה  ונעימה בקיבוץ שער העמקים.(ליד קריית טבעון)

הנני בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים על רצף האוטיזם והוריהם (טיפול דיאדי). בעבודתי הציבורית עבדתי שנים רבות במרכז "מילמן" וכיום אני עובדת במרכז ייחודי אחר המתמחה באוטיזם  עם ילדים ומתבגרים. בנוסף אני עובדת בתחנה לטיפול וייעוץ ועובדת עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים. כמובן שבעבודתי עם ילדים אני משלבת שיחות עם ההורים ומאמינה בקשר פתוח, נגיש ורציף עימם.

הגישה הטיפולית שלי מבוססת על עקרונות הטיפול הדינמי, תוך שילוב משחק, יצירה ומגוון כלים הבעתיים בהתאם לרצון ולצורך. אני מאמינה בשיח פתוח, בשקיפות ובחשיבותו של הקשר האנושי כבסיס וכתשתית המאפשרים ויוצרים שינוי עמוק ומשמעותי.

ליצירת קשר ניתן לפנות אלי לנייד: 052-3780952

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה הרמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה הרמן ובאחריותו/ה.