לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אביתר בן אבי

אביתר בן אבי

אביתר בן אבי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 38376

אודות אביתר בן אבי בקצרה:

עו"ס קליני, מטפל במבוגרים ונוער בשירות הציבורי במסגרות שונות: קשיי זוגיות, גירושין והשלכותיהם, קשיים בהורות, ילדים, נוער בסיכון, התמכרות, חולי גופני ונפשי, טיפול בנערים בפנימייה, הנחיית קבוצות טיפוליות, הדרכת...

פניה אל אביתר בן אבי

אודות אביתר בן אבי

עו"ס קליני, מטפל במבוגרים ונוער בשירות הציבורי במסגרות שונות: קשיי זוגיות, גירושין והשלכותיהם, קשיים בהורות, ילדים, נוער בסיכון, התמכרות, חולי גופני ונפשי, טיפול בנערים בפנימייה, הנחיית קבוצות טיפוליות, הדרכת אנשי צוות טיפולי וחינוכי.

האם קורה לכם מידי פעם שאתם חשים חוויית תקיעות כלשהי בחייכם? עבודה לא מספקת, יחסים חברתיים לא תקינים, כאב, דיכאון, פחד, אי תחושת הצלחה ועוד?  אל תעברו את זה לבד. המחקר והנסיון מראה שליווי של איש מקצוע עשוי לסייע לכם לפרוץ את הגבולות, להתפתח ולהתקדם! בטיפול, אני נותן מקום לחוויות של הצלחה, אהבה וסיפוק כמו גם לביטויי חוויות קושי וכאב באופן שיאפשר צמיחה, גדילה והתפתחות.

מכירים מישהו שאתם אוהבים שחווה משבר? גירושין, סכסוך, שכול ואובדן, כשלון ותבוסה ועוד? ביכולתכם להפנות אותו אלי לטיפול. בטיפול, אנו לומדים להתמודד מחדש עם האתגרים בחיינו באופן יעיל יותר, שיוציא אותנו מהמשבר איתנים יותר ומתפקדים באופן מוצלח יותר.

בעבודתי בקליניקה, אני משלב שיטות טיפוליות שונות, אשר מביאות אותם למקום נפשי שלם יותר בחייהם ומסייעות להם בהתמודדויות עם אתגרים ומשברים ומסייעת להם בעיצוב מטרות חייהם.

המסגרות הציבוריות בהן טיפלתי: האגף לשירותים חברתיים בעיריית בני ברק, פנימייה טיפולית אהל אשר, האגודה הישראלית לטרשת נפוצה.

כבוגר ישיבות, אני מכיר במיוחד את האתגרים עמם מתמודדים תלמידי ישיבות, בוגריהן ונוער חרדי. בעבודתי הטיפולית אני משלב ידע מקצועי עם היכרות של הניואנסים האופייניים לשומרי המצוות ומחויבות לטיפול מקצועי התואם את תפיסת עולמם.

אם אתם חווים תקיעות כלשהי בחייכם, קושי שאינכם יודעים כיצד להתמודד אתו או אתגר שאתם מעדיפים לצלוח יחד עם איש מקצוע, אני מזמין אתכם לפנות אלי - 052-7096452

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אביתר בן אבי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אביתר בן אבי ובאחריותו/ה.