לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר הילה שרון-דוד

ד"ר הילה שרון-דוד

ד"ר הילה שרון-דוד

מומחית בפסיכולוגיית ספורט ואימון גופני (PhD)

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-147799

אודות ד"ר הילה שרון-דוד בקצרה:

שמי הילה, ואני מומחית בפסיכולוגיית של אימון גופני, ספורט ובריאות (Ph.D.), ומפתחת שיטת אימון גופררגש להפחתת לחץ דרך פעילות גופנית. כשהייתי בת 19, בעקבות משבר אישי, נחשפתי לריפוי העוצמתי של פעילות גופנית. מאז,...

פניה אל ד"ר הילה שרון-דוד

אודות ד"ר הילה שרון-דוד

שמי הילה, ואני מומחית בפסיכולוגיית של אימון גופני, ספורט ובריאות (Ph.D.), ומפתחת שיטת אימון גופררגש להפחתת לחץ דרך פעילות גופנית. כשהייתי בת 19, בעקבות משבר אישי, נחשפתי לריפוי העוצמתי של פעילות גופנית. מאז, האימון הגופני מהווה מזור בחיי והפך לכלי טיפולי מרכזי בעבודתי עם אנשים המעוניינים.ות לחוות חיבור לאני האמיתי שלהם.ן, להתמודד באופן מיטבי עם לחצים בין אם ביומיום, בעבודה או בספורט, ולהגביר את הביטחון העצמי דרך חיים אקטיביים ומשמעותיים.

אם את.ה כאן, משמע שאת.ה מחפש.ת אדם שילווה אתכם.ן או אדם קרוב אליכם.ן בתהליך של חיזוק הנפש והתמודדות עם לחץ או משבר אישי ויכול מאוד להיות שייעוץ טיפולי הוא התשובה בשבילכם.ן. בעבודתי אני משלבת כלים מעולם הפסיכולוגיה ותמיכה רגשית לצד עבודה על חיזוק הגוף ופעילות גופנית מותאמת אישית. אני נסמכת על עקרונות הטיפול ההומניסטי, שליבתו הוא סיוע לאדם במציאת משמעות והגשמה אישית תוך שילוב כלים מעולם הטיפול ההתנהגותי ליצירת שינוי בדפוסי חשיבה והתנהגות.

יחד, נעבור תהליך למציאת משמעות אישית, שלווה פנימית והתמודדות מיטבית, דרך חיבור לגוף ושיפור הרגלים ומיומנויות מנטאליות.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר הילה שרון-דוד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר הילה שרון-דוד ובאחריותו/ה.