לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הקהילה הישראלית לטיפול CBTהקהילה הישראלית לטיפול CBT
תאריך רישום: 12/5/2022
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות הקהילה הישראלית לטיפול CBT

"הַקְּהִלָּ”ה הישראלית לטיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT היא קבוצה מקצועית, חברתית ופעילה, המיועדת למטפלים שעברו הסמכה בטיפול קוגניטיבי התנהגותי והתאגדו על מנת לצמוח יחדיו, לסייע בקידום חברי הקבוצה ולתת מענה טוב במציאת טיפול מתאים ומדויק ללקוחות הפונים אליהם. 
הַקְּהִלָּ”ה הישראלית לטיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT הוקמה בשנת 2018 ומונה כיום מעל אלף מטפלים, אשר המכנה המשותף ביניהם, מעבר להיותם מטפלים, היותם מוסמכים ומוכשרים לעסוק בטיפול קוגניטיבי התנהגותי במקום כזה או אחר.
המטפלים בקהיל”ה הם מטפלים מכל הספקטרום הטיפולי: פסיכולוגים, עו”ס, פסיכותרפיסטים, מטפלים באומנות, יועצים חינוכיים וכדומה, לכל טווח הגילאים באופן פרטני או קבוצתי, ליחידים, זוגות ומשפחות.
בשנים האחרונות הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי הנקרא “גל שני”, התפתח ועדיין מתפתח, לעבר עולם תוכן חדש הנקרא “הגל החדש” או “הגל השלישי”.
לעולם הCBT נוספות גישות חדשות וכלים רבים המרחיבים את סל הכלים ומשפרים את אחוזי הצלחת הטיפול, כגון: ACT, DBT, סכמה תרפיה, טיפול מבוסס חמלה, MBCT- מיינדפולנס, FAP וכן שילוב בודהיזם ויהדות, שנכנסו לקליניקה הטיפולית.
מתוך כך התאגדנו כקהילה פעילה, השמה לעצמה מטרה, להתאחד ולפעול במסירות רבה לשם התפתחות וצמיחה מקצועית של כל מטפלי הַקְּהִלָּ”ה – דרך הכשרות משותפות, הדרכות מקצועיות, הרצאות וימי עיון.
בנוסף, ישנו תוכן ומידע עשיר ומעודכן המתקבל באופן יומיומי בקבוצות הַקְּהִלָּ”ה וכמו כן, נעזרים חבריה בסיעור מוחות משותף ובהפניות הדדיות.
וזוהי כוחה של הַקְּהִלָּ”ה המאוחדת לתמוך, לסייע, לעזור ולהיעזר, באופן שווה ומקבל, ללא תחרות או יריבות, אלא רק לצורך הפצת הטוב והשפע הקיים בעולמנו, כאמור: מתוך מטרה משותפת, להיות עזר מתאים ללקוחות הפונים אלינו ולסייע להם למצוא רווחה נפשית תוך אמון מלא.
מטרה נוספת של הַקְּהִלָּ”ה היא הגברת מודעות איכות הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי CBT וגישותיו החדשניות, הכרה בטיב הגישה ואחוזי ההצלחה הגבוהים מבוססי מחקר, המסייעים במגוון תחומים כגון: חרדה, מחשבות טורדניות- OCD, פוביות, קשיים במצב הרוח, דיכאון, לקויות למידה ואף קשיים גופניים כגון כאב, מעי רגיז וכדומה.
פרויקט הקמת הַקְּהִלָּ”ה טומן בחובו הגברת יעילות הטיפול ומתן מענה הולם, איכותי ונגיש לכל דורש, באתר זה ניתן למצוא אינדקס המציג את כל חברי הַקְּהִלָּ”ה ולמצוא, על פי קריטריונים, טיפול מדויק בעבורך.
כל זה ועוד, מאפשר כח משמעותי בקידום הקליניקה והרווחה הנפשית
יחד עם זאת , אתר זה פותח אפשרויות לצמיחה מקצועית ואישית וחיזוק טיב הטיפול ומאפשר למטפלים ולמתעניינים להישאר מעודכנים במידע נגיש ומקצועי.באתר זה ניתן גם למצוא חנות משותפת שבה ימכרו ספרים מקצועיים, קלפי טיפול, סדנאות, הרצאות, ימי עיון, מוצרים והצעות של חברי הקבוצה ושל מומחים מוכרים ומכובדים בתחום הטיפולי.החנות פתוחה לכל המטפלים באשר הם ולכל המתעניינים בטיפול או בצמיחה אישית והמחיר? יהיה מוזל עד כמה שנצליח !בנוסף, בשנים האחרונות העולם התרחב לכיוון דיגיטלי וזו הזדמנות מצוינת עבורנו, לגדול יחד בדיגיטל ולהעמיק בהכרות וכך לשמור על כל מטרותינו המשותפות."הַקְּהִלָּ”ה קיימת ברשתות החברתיות, בקבוצות וואטסאפ ובטלגרם. בקבוצות אלו ישנו מרחב להתייעצות, סיוע, לימוד, תמיכה, החלפת חומרים, שיתופים, הפניות, והשיח מתקיים בדיאלוג מכבד ובערבות הדדית, ללא שיפוט או הקטנה ובאחריות אישית על שמירת פרטיות וסודיות." מתוך אודות באתר הַקְּהִלָּ”ה

 

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה