לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ג'ני מורייניס

ג'ני מורייניס

ג'ני מורייניס

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 19651

אודות ג'ני מורייניס בקצרה:

ג'ני מורייניס, עו"ס, פסיכותרפיה c.b.t אנטגרטיבי, יעוץ זוגי ומיני. דוברת שפות עברית ןרוסית. עבודה עם אנשים בדרך לזוגיות בריאה. עבודה עם משפחות ויחידים עם התמודדות נפשית. עבודה עם אנשים עם מגבלות פיזיות/  התמודדות...

פניה אל ג'ני מורייניס

ג'ני מורייניס עוסקת באבחון, הדרכת הורים, טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול זוגי, טיפול מיני, טיפול משפחתי, טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול קבוצתי, ייעוץ, מניעה ושיקום.

מטפלת בגיל השלישי, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אירועים רפואיים (טיפול, השתלה, ניתוח...), דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות התפתחותיות, הפרעות נפש, הריון ולידה, התמכרויות, התנהגויות כפיתיות, חרדה, יחסי הורים-ילדים, מחלות גוף, משברי חיים (גירושים, אסון..), פגיעות מוח, פוביות (פחדים), קשיים בזוגיות, קשיים במיומניות חברתיות וקשיים במיניות.

דוברת עברית ורוסית.
זום: אחד על אחד (עד 120שח)
טיפול גיי-פרנדלי
טיפול נפשי מוזל (עד ₪230)
מרצים בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, הורות ועוד
פנויה לקבלת מטופלים חדשים

ג'ני מורייניס חברה באיגודים המקצועיים:

אודות ג'ני מורייניס

ג'ני מורייניס, עו"ס, פסיכותרפיה c.b.t אנטגרטיבי, יעוץ זוגי ומיני. דוברת שפות עברית ןרוסית. עבודה עם אנשים בדרך לזוגיות בריאה. עבודה עם משפחות ויחידים עם התמודדות נפשית. עבודה עם אנשים עם מגבלות פיזיות/  התמודדות נפשיות. שילוב גישות ויצירתיות בטיפול, רגישות וחשיבה מחוץ לקופסה ערכים המנחים שלי.  

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ג'ני מורייניס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ג'ני מורייניס ובאחריותו/ה.